Monday, March 15, 2021

SM U-17 (Austria-Hungary), SM UC-14, SM U-20 (Austria-Hungary)

SM U-17 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM U-17 կամ U-XVII- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի U-10 դասի սուզանավ էր կամ U-boat: U-17- ը տեղադրվեց Գերմանիայում 1915-ի ապրիլին և երկաթուղով որոշ հատվածներով ուղարկվեց Պոլա: օգոստոսին, որտեղ նա հավաքվեց: Նա սեպտեմբերի վերջին հանձնվեց Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերին և հանձնարարվեց 1915-ի հոկտեմբերին:

SM UC-14:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-14- ը գերմանական տիպի UC I ականակիր սուզանավ էր կամ U- նավ: Գերմանական կայսերական նավատորմում U- նավը պատվիրվեց 1914-ի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915-ի հունվարի 28-ին և գործարկվեց մայիսի 13-ին: 1915. Նա գերմանական կայսերական նավատորմում նշանակվեց 1915 թվականի հունիսի 5-ին որպես SM UC-14 : UC-14- ի կողմից իր 38 պարեկներում տեղադրված ականներին վստահվում էր, որ խորտակվել է 20 նավ, որոնցից մեկը եղել է Regina Margherita իտալական նախահարձակ մարտական ​​ռազմանավը, որը 13,427 տոննա տեղաշարժով պատերազմի ընթացքում U- նավերի կողմից խորտակված ամենամեծ նավերից մեկն էր: UC-14- ը ականապատվել և խորտակվել է 1917 թվականի հոկտեմբերի 3-ին:

SM U-20 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-20 կամ U-XX- ը U-20 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի համար կառուցված և շահագործվող: U-20- ի դիզայնը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի Հավմանդեն դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM U-21 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-21 կամ U-XXI - U-20 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: U-21- ի դիզայնը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի « Հավմանդեն» դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM U-22 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-22 կամ U-XXII- ը U-20 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: U-22- ի նախագծումը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի « Հավմանդեն» դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM U-23 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-23 կամ U-XXIII- ը U-20 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: U-23- ի դիզայնը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի Հավմանդեն դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM UC-12:

SM UC-12- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ գերմանական կայսերական նավատորմում գերմանական Type UC I ականակիր սուզանավ էր կամ U- նավ:

SM U-29 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-29 կամ U-XXIX ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-29- ը , որը կառուցվել է հունական հունական Ganz Danubius Fiume ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1916-ի հոկտեմբերին և շահագործման հանձնվել 1917-ի հունվարին:

SM UC-13:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-13- ը գերմանական տիպի UC I ականակիր սուզանավ կամ U- նավ էր գերմանական կայսերական նավատորմում: U-նավը արտադրության համար պատվիրվեց 1914 թվականի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915 թվականի հունվարի 28-ին և գործարկվեց 1915 թ. Մայիսի 11-ին: 1915 թ. Մայիսի 15-ին նա նշանակվեց Գերմանական կայսերական նավատորմ ՝ որպես SM UC-13 : Նրա երեք պարեկներում UC-13- ի կողմից տեղադրված ականները գնահատվում էին 3 նավի խորտակման մեջ:

SM UB-14:

SM UB-14- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին գերմանական տիպի UB I սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմում: Սուզանավը հայտնի էր նաև Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի SM U-26 անվանումով :

SM U-27 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-27 կամ U-XXVII- ը ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 դասի U- նավերի կամ սուզանավերի առաջատար նավ էր: U-27- ը կառուցվել է Ավստրիայի Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից Pola Navy Yard- ում և գործարկվել է 1916 թվականի հոկտեմբերի 19-ին: Այն շահագործման հանձնվեց 1917 թվականի փետրվարի 24-ին:

SM U-28 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-28 կամ U-XXVIII ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-28- ը , որը կառուցվել է Pola Navy Yard- ի ավստրիական Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից, գործարկվել է 1917-ի հունվարին և շահագործման հանձնվեց հունիսին:

SM U-30 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-30 կամ U-XXX ավստրո-հունգարական նավատորմի U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-30- ը , որը կառուցվել է Fiume- ի հունգարական Ganz Danubius ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1916-ի դեկտեմբերին և շահագործման հանձնվել 1917-ի փետրվարին:

SM U-31 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-31 կամ U-XXXI ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-31- ը , որը կառուցվել է Fiume- ի հունգարական Ganz Danubius ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1917-ի մարտին և շահագործման հանձնվել ապրիլին:

SM U-32 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-32 կամ U-XXXII ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-32- ը , որը կառուցվել էր հունական հունական Ganz Danubius ընկերության կողմից Fiume- ում, գործարկվեց 1917-ի մայիսին և շահագործման հանձնվեց հունիսին:

SM U-39:

SM U-39- ը գերմանական Type U 31 U- նավ էր, որը գործում էր Միջերկրական ծովում Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: Այն, ի վերջո, երկրորդն էր ամենահաջողված U- նավը, որը մասնակցում էր պատերազմին ՝ խորտակելով 157 նավ ընդհանուր 404 478 տոննա:

SM U-35 (Գերմանիա):

SM U-35- ը գերմանական U 31 դասի U-նավ էր, որը գործում էր Միջերկրական ծովում Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին: Այն, ի վերջո, հանդիսացավ պատերազմին մասնակցող ամենահաջողված U- նավը, խորտակելով 224 նավ ընդհանուր 539 741 համախառն ռեգիստրի տոննա (GRT):

SM U-32 (Գերմանիա):

SM U-32- ը կայսերական գերմանական նավատորմի գերմանական Type U 31 U-նավ էր:

SM U-38:

SM U-38- ը գերմանական Type U 31 U- նավ էր, որը գործում էր Միջերկրական ծովում Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: Այն, ի վերջո, լինելով պատերազմի մասնակից ամենահաջողված երրորդ U- նավը ՝ խորտակեց 138 նավ, որոնք ընդհանուր առմամբ 299,985 տոննա էին: ,

Ավստրո-Հունգարիայի դիվանագիտական ​​առաքելությունների ցուցակ.

Սա Ավստրո-Հունգարիայի դիվանագիտական ​​առաքելությունների ցուցակ է ՝ երկակի միապետության կազմավորումից 1867 թվականին, մինչև այն լուծարվեց 1918 թվականին:

Բոսնիական ճգնաժամ.

Բոսնիական ճգնաժամը , որը հայտնի է նաև որպես Անեքսիայի ճգնաժամ կամ Բալկանյան առաջին ճգնաժամ , բռնկվեց 1908-ի հոկտեմբերի սկզբին, երբ Ավստրո-Հունգարիան հայտարարեց Բոսնիա և Հերցեգովինայի բռնակցումը, տարածքներ, որոնք նախկինում գտնվում էին Օսմանյան կայսրության ինքնիշխանության մեջ:

Բոսնիական ճգնաժամ.

Բոսնիական ճգնաժամը , որը հայտնի է նաև որպես Անեքսիայի ճգնաժամ կամ Բալկանյան առաջին ճգնաժամ , բռնկվեց 1908-ի հոկտեմբերի սկզբին, երբ Ավստրո-Հունգարիան հայտարարեց Բոսնիա և Հերցեգովինայի բռնակցումը, տարածքներ, որոնք նախկինում գտնվում էին Օսմանյան կայսրության ինքնիշխանության մեջ:

Բոսնիական ճգնաժամ.

Բոսնիական ճգնաժամը , որը հայտնի է նաև որպես Անեքսիայի ճգնաժամ կամ Բալկանյան առաջին ճգնաժամ , բռնկվեց 1908-ի հոկտեմբերի սկզբին, երբ Ավստրո-Հունգարիան հայտարարեց Բոսնիա և Հերցեգովինայի բռնակցումը, տարածքներ, որոնք նախկինում գտնվում էին Օսմանյան կայսրության ինքնիշխանության մեջ:

Ավստրո-հունգարական բանակ.

Ավստրո-հունգարական բանակը Ավստրո-Հունգարիայի երկակի միապետության ցամաքային ուժն էր 1867-1918 թվականներին: Այն բաղկացած էր երեք մասից ՝ համատեղ բանակ, կայսերական ավստրիական Landwehr և թագավորական հունգարական հոնվեդ:

Ավստրո-հունգարական բանակ.

Ավստրո-հունգարական բանակը Ավստրո-Հունգարիայի երկակի միապետության ցամաքային ուժն էր 1867-1918 թվականներին: Այն բաղկացած էր երեք մասից ՝ համատեղ բանակ, կայսերական ավստրիական Landwehr և թագավորական հունգարական հոնվեդ:

Ավստրո-հունգարական արշավ Բոսնիայում և Հերցեգովինայում 1878 թ.

Բոսնիա և Հերցեգովինայում Ավստրո-Հունգարիայի իշխանություն հաստատելու արշավը տևեց 1878 թվականի հուլիսի 29-ից հոկտեմբերի 20-ը ընդդեմ Օսմանյան կայսրության աջակցած տեղական դիմադրության մարտիկների: Ավստրո-հունգարական բանակը երկիր մտավ երկու խոշոր շարժումներով. Մեկը հյուսիսից դեպի Բոսնիա, իսկ մյուսը հարավից ՝ Հերցեգովինա: Օգոստոսին տեղի ունեցած մի շարք մարտեր գագաթնակետին հասան Սարաևոյի աշնանը 19-ին ՝ փողոցային փողոցային մարտերից հետո: Լեռնոտ գյուղերում պարտիզանական արշավը շարունակվում էր մինչև նրանց առաջնորդի գրավումից հետո ընկավ ապստամբների վերջին հենակետը:

Ավստրո-հունգարական փոխզիջում 1867 թ.

Ավստրո-հունգարական կոմպրոմիսը 1867 թվականին հաստատեց Ավստրո-Հունգարիայի երկիշխանությունը: Փոխզիջումը մասամբ վերականգնեց Հունգարիայի Թագավորության նախկին ինքնիշխանությունը, այնուամենայնիվ առանձնացված էր, բայց այլևս ենթակա չէր Ավստրիական կայսրությանը: Փոխզիջումը վերջ տվեց 18-ամյա ռազմական բռնապետությանը և Հունգարիայի նկատմամբ բացարձակ իշխանությանը, որը Ֆրանցիսկ Francոզեֆը մտցրեց 1848-ի Հունգարական հեղափոխությունից հետո: Վերականգնվեց Հունգարիայի Թագավորության տարածքային ամբողջականությունը: Համաձայնագիրը վերականգնել է նաև Հունգարիայի Թագավորության հին պատմական սահմանադրությունը:

Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-Հունգարիայի մուտքը Առաջին համաշխարհային պատերազմ.

1914-ի հուլիսի 28-ին Ավստրո-Հունգարիան պատերազմ հայտարարեց Սերբիային: Մի քանի օրվա ընթացքում մոբիլիզացիայի երկարատև պլաններն ուժի մեջ մտան դրանցից արշավանքներ սկսելու կամ դրանցից պաշտպանվելու համար, և Ռուսաստանը, Ֆրանսիան և Բրիտանիան վիճաբանվեցին Ավստրիայի և Գերմանիայի դեմ այն ​​ժամանակ, երբ այդ ժամանակ կոչվում էր «Մեծ պատերազմ», իսկ այնուհետև անվանվեց «Համաշխարհային պատերազմ Ես »կամ« Առաջին համաշխարհային պատերազմ »: Ավստրիան մտածում էր մեկ փոքր պատերազմի մասին, որում ընդգրկված էին ընդամենը երկու երկրները: Այն չէր նախատեսում ավելի լայն պատերազմ, ինչպիսին էր մի քանի օրվա ընթացքում:

Ավստրո-Հունգարիա:

Ավստրո-Հունգարիան , որը հաճախ անվանում են Ավստրո-Հունգարական կայսրություն կամ Երկակի միապետություն , սահմանադրական միապետություն և մեծ տերություն էր Կենտրոնական Եվրոպայում 1867-1918 թվականներին: Այն ձևավորվեց Ավստրո-Հունգարիայի փոխզիջման արդյունքում և լուծարվեց պարտությունից հետո: Առաջին համաշխարհային պատերազմում:

Ավստրո-Հունգարիայի մուտքը Առաջին համաշխարհային պատերազմ.

1914-ի հուլիսի 28-ին Ավստրո-Հունգարիան պատերազմ հայտարարեց Սերբիային: Մի քանի օրվա ընթացքում մոբիլիզացիայի երկարատև պլաններն ուժի մեջ մտան դրանցից արշավանքներ սկսելու կամ դրանցից պաշտպանվելու համար, և Ռուսաստանը, Ֆրանսիան և Բրիտանիան վիճաբանվեցին Ավստրիայի և Գերմանիայի դեմ այն ​​ժամանակ, երբ այդ ժամանակ կոչվում էր «Մեծ պատերազմ», իսկ այնուհետև անվանվեց «Համաշխարհային պատերազմ Ես »կամ« Առաջին համաշխարհային պատերազմ »: Ավստրիան մտածում էր մեկ փոքր պատերազմի մասին, որում ընդգրկված էին ընդամենը երկու երկրները: Այն չէր նախատեսում ավելի լայն պատերազմ, ինչպիսին էր մի քանի օրվա ընթացքում:

Ավստրո-հունգարական gulden:

Գյուլդենը կամ ֆորինտը 1754-1892 թվականներին Հաբսբուրգի պալատի հողերի արժույթն էր, երբ ոսկու ստանդարտի ներդրման շրջանակներում այն ​​փոխարինվեց կրոնով / կրոնայով: Ավստրիայում Գյուլդենը սկզբում բաժանվեց 60 Կրյուցերի, իսկ Հունգարիայում ֆորինտը բաժանվեց 60 կրայկարի: Արժույթը տասնորդականացվել է 1857 թվականին ՝ միավորների և ստորաբաժանումների համար օգտագործելով նույն անունները:

Ավստրո-հունգարական բանակ.

Ավստրո-հունգարական բանակը Ավստրո-Հունգարիայի երկակի միապետության ցամաքային ուժն էր 1867-1918 թվականներին: Այն բաղկացած էր երեք մասից ՝ համատեղ բանակ, կայսերական ավստրիական Landwehr և թագավորական հունգարական հոնվեդ:

Ավստրո-հունգարական gulden:

Գյուլդենը կամ ֆորինտը 1754-1892 թվականներին Հաբսբուրգի պալատի հողերի արժույթն էր, երբ ոսկու ստանդարտի ներդրման շրջանակներում այն ​​փոխարինվեց կրոնով / կրոնայով: Ավստրիայում Գյուլդենը սկզբում բաժանվեց 60 Կրյուցերի, իսկ Հունգարիայում ֆորինտը բաժանվեց 60 կրայկարի: Արժույթը տասնորդականացվել է 1857 թվականին ՝ միավորների և ստորաբաժանումների համար օգտագործելով նույն անունները:

Ավստրո-հունգարական ամրություններ Իտալիայի սահմանին.

Ավստրո-հունգարական ամրությունները Իտալիայի սահմանին կառուցվել են 19-րդ և 20-րդ դարասկզբին ՝ Իտալիայից ներխուժումից պաշտպանվելու համար: Մեծ մասը կառուցվել է ներկայումս Տրենտինո-Ալտո Ադիգե շրջանում: Այս տարածքից դուրս կառուցված որոշները զիջվեցին Իտալիային 1866 թվականից հետո: Առաջին համաշխարհային պատերազմում նրանցից շատերը հնացել էին, բայց, այնուամենայնիվ, դեր խաղացին իտալական հարձակումները կանխելու և զսպելու գործում:

4-րդ բանակ (Ավստրո-Հունգարիա):

Ավստրո-հունգարական չորրորդ բանակը ավստրո-հունգարական դաշտային բանակ էր, որը կռվում էր Առաջին աշխարհամարտի տարիներին:

Ավստրո-հունգարական gulden:

Գյուլդենը կամ ֆորինտը 1754-1892 թվականներին Հաբսբուրգի պալատի հողերի արժույթն էր, երբ ոսկու ստանդարտի ներդրման շրջանակներում այն ​​փոխարինվեց կրոնով / կրոնայով: Ավստրիայում Գյուլդենը սկզբում բաժանվեց 60 Կրյուցերի, իսկ Հունգարիայում ֆորինտը բաժանվեց 60 կրայկարի: Արժույթը տասնորդականացվել է 1857 թվականին ՝ միավորների և ստորաբաժանումների համար օգտագործելով նույն անունները:

Ավստրո-հունգարական գյուլդենի մետաղադրամներ:

Ավստրո-հունգարական գուլդենային մետաղադրամները հատվել են Օսգլեիչի հետեւից ՝ տարբեր նախագծերով, կայսրության երկու մասերի համար:

Ավստրո-հունգարական gulden:

Գյուլդենը կամ ֆորինտը 1754-1892 թվականներին Հաբսբուրգի պալատի հողերի արժույթն էր, երբ ոսկու ստանդարտի ներդրման շրջանակներում այն ​​փոխարինվեց կրոնով / կրոնայով: Ավստրիայում Գյուլդենը սկզբում բաժանվեց 60 Կրյուցերի, իսկ Հունգարիայում ֆորինտը բաժանվեց 60 կրայկարի: Արժույթը տասնորդականացվել է 1857 թվականին ՝ միավորների և ստորաբաժանումների համար օգտագործելով նույն անունները:

Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-հունգարական կրոնի մետաղադրամներ:

Ավստրո-հունգարական կրոնային մետաղադրամները տարբեր դիզայնով հատվել են Ավստրիայում և Հունգարիայում:

Ավստրո-հունգարական կրոնի թղթադրամներ.

Ավստրո-հունգարական կրոն թղթե փողը հայտնվեց 20-րդ դարի սկզբին `մետաղադրամների ներդրումից գրեթե տասը տարի անց: Բոլոր թղթադրամները երկլեզու էին, և արժեքը նշված էր ութ այլ լեզուներով: Կայսրության լուծարումից հետո թղթադրամները գերագնահատվեցին `դրանց շրջանառությունը սահմանափակելու համար` համաձայն նոր սահմանների:

Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-Հունգարիայի զինված ուժեր.

Ավստրո-Հունգարիայի զինված ուժերը կամ կայսերական և թագավորական զինված ուժերը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմական ուժերն էին: Այն բաղկացած էր երեք հիմնական ճյուղերից ՝ բանակ ( Landstreitkräfte ), ռազմածովային ուժեր ( Kriegsmarine ) և ավիացիոն զորքեր ( Luftfahrtruppen ): Բանակն իր հերթին բաղկացած էր իր երեք մասնաճյուղերից. Ընդհանուր բանակը, Կայսերական-թագավորական Լանդվեհրը և Թագավորական Հունգարական Հոնվեդը:

Ավստրո-հունգարական ռազմական առաքելություն Պարսկաստանում.

Ավստրո-հունգարական ռազմական առաքելությունը Պարսկաստանում 1879 թ.-ին Ավստրո-Հունգարիայի կողմից Քաջարի Պարսկաստանում ռազմական կազմակերպության զարգացումն էր, որը համարվում է Նասեր ալ-Դին շահի օրոք պարսից բանակը բարեփոխելու և մշտական ​​բանակ ստեղծելու ջանքերի մի մասը: Պարսկաստան Ասոցիացիան ուներ կորպուսի ուժ:

Ավստրո-Հունգարիա:

Ավստրո-Հունգարիան , որը հաճախ անվանում են Ավստրո-Հունգարական կայսրություն կամ Երկակի միապետություն , սահմանադրական միապետություն և մեծ տերություն էր Կենտրոնական Եվրոպայում 1867-1918 թվականներին: Այն ձևավորվեց Ավստրո-Հունգարիայի փոխզիջման արդյունքում և լուծարվեց պարտությունից հետո: Առաջին համաշխարհային պատերազմում:

Ավստրո-Հունգարիայի Ռ NavՈւ:

Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերը կամ կայսերական ու թագավորական պատերազմի նավատորմը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժն էր: Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի նավերը նշանակվել են SMS , Seiner Majestät Schiff- ի համար : Գոյություն ունենալով 1867-1918 թվականներին ՝ կուկ Կրիեգսմարինը գոյություն ունեցավ Ավստրո-Հունգարիա կազմավորվելուց հետո ՝ 1867 թվականին, և դադարեց գոյություն ունենալ կայսրության պարտությունից և Առաջին համաշխարհային պատերազմի ավարտին ՝ հետագա փլուզումից հետո:

Ավստրո-հունգարական արշավ Բոսնիայում և Հերցեգովինայում 1878 թ.

Բոսնիա և Հերցեգովինայում Ավստրո-Հունգարիայի իշխանություն հաստատելու արշավը տևեց 1878 թվականի հուլիսի 29-ից հոկտեմբերի 20-ը ընդդեմ Օսմանյան կայսրության աջակցած տեղական դիմադրության մարտիկների: Ավստրո-հունգարական բանակը երկիր մտավ երկու խոշոր շարժումներով. Մեկը հյուսիսից դեպի Բոսնիա, իսկ մյուսը հարավից ՝ Հերցեգովինա: Օգոստոսին տեղի ունեցած մի շարք մարտեր գագաթնակետին հասան Սարաևոյի աշնանը 19-ին ՝ փողոցային փողոցային մարտերից հետո: Լեռնոտ գյուղերում պարտիզանական արշավը շարունակվում էր մինչև նրանց առաջնորդի գրավումից հետո ընկավ ապստամբների վերջին հենակետը:

Ավստրո-հունգարական Սերբիայի օկուպացիան.

Ավստրո-հունգարական Սերբիայի օկուպացիան Ավստրո-Հունգարիայի ուժերի կողմից Սերբիայի ռազմական օկուպացումն էր, որը տևեց 1915-ի աշնանից մինչև Առաջին համաշխարհային պատերազմի ավարտը:

Ավստրո-հունգարական Սերբիայի օկուպացիան.

Ավստրո-հունգարական Սերբիայի օկուպացիան Ավստրո-Հունգարիայի ուժերի կողմից Սերբիայի ռազմական օկուպացումն էր, որը տևեց 1915-ի աշնանից մինչև Առաջին համաշխարհային պատերազմի ավարտը:

Ավստրո-հունգարական կարգը Բոսնիայում և Հերցեգովինայում.

Բոսնիան և Հերցեգովինան Ավստրո-Հունգարիայի իշխանության ներքո է հայտնվել 1878 թվականին, երբ Բեռլինի կոնգրեսը հաստատեց Բոսնիայի վիլայեթի օկուպացիան, որը պաշտոնապես մնաց Օսմանյան կայսրության մաս: Երեք տասնամյակ անց ՝ 1908 թվականին, Ավստրո-Հունգարիան հրահրեց բոսնիական ճգնաժամը ՝ պաշտոնապես միացնելով գրավյալ գոտին ՝ ստեղծելով Բոսնիա և Հերցեգովինայի համատիրությունը Ավստրիայի և Հունգարիայի համատեղ վերահսկողության ներքո:

2-րդ բանակ (Ավստրո-Հունգարիա):

2-րդ բանակը , որը հետագայում նշանակվեց Արևելյան բանակ , ավստրո-հունգարական բանակի դաշտային բանակի հրամանատարություն էր, որն ակտիվ էր Առաջին աշխարհամարտի տարիներին: Այն սկզբնապես ստեղծվել էր Բալկանյան արշավին մասնակցելու համար `նախքան Արևելյան ճակատ տեղափոխվելը: Պատերազմի վերջին փուլերում բանակը տարհանվել է Ուկրաինայից ՝ 1918-ի նոյեմբերին զորացրվելուց առաջ:

Ավստրո-հունգարական գործադուլ հունվարի 1918-ին.

1918-ի Ավստրո-Հունգարիայի հունվարյան գործադուլը գործադուլ էր, որը տարածվեց ամբողջ Ավստրո-Հունգարիայում 1918-ի հունվարի 3-ից 25-ը ընկած ժամանակահատվածում `պահանջելով բարելավել կենցաղային և աշխատանքային պայմանները և դադարեցնել Առաջին համաշխարհային պատերազմը: Januarstreik »- նմանատիպ գործադուլային շարժում, որը տևեց 1918 թ. Հունվարի 25-ից փետրվարի 1-ը Գերմանիայում - Յունները Ավստրիայում հունվար ամսվա սովորական ուղղագրությունն էր:

SM U-1 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-1 կամ UI- ը U-1 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվում էր Ավստրո-Հունգարիայի Ռ forՈՒ-ի կողմից: U-1- ը նախագծվել է Lake Torpedo Boat Company- ի ամերիկյան ռազմածովային ճարտարապետ Սայմոն Լեյքի կողմից, և այն կառուցվել է Pola- ի Navy Yard- ում: Նա ռազմածովային ուժերի կողմից ներքին առաջարկների մերժումից հետո օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերի մրցակցային գնահատման շրջանակներում գնված լճի նախագծով ստեղծված երկու սուզանավերից մեկն էր:

SM U-10 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ SM U-10 կամ UX- ը ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-10 դասի սուզանավերի առաջատար նավն էր: Նա ի սկզբանե գերմանական Type UB I սուզանավ էր, որը պատվիրված էր Գերմանական կայսերական նավատորմի մեջ որպես SM UB-1 :

SM U-11 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ SM U-11 կամ U-XI- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերում U-10 դասի սուզանավ էր: Նա ի սկզբանե գերմանական Type UB I սուզանավ էր, որը պատվիրված էր Գերմանական կայսերական նավատորմի մեջ որպես SM UB-15 :

SM U-12 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-12 կամ U-XII- ը U-5 դասի սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում:

SM U-14 (Ավստրո-Հունգարիա):

SM U-14 կամ U-XIV- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին ավստրո-հունգարական նավատորմի U-նավ էր կամ սուզանավ: Նա մեկնարկել է 1912 թ.-ին, քանի որ Ֆրանսիայի Brumaire կարգի ստորջրյա Կյուրիի, սակայն գրավել եւ վերակառուցվել է ծառայություն Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի. Պատերազմի ավարտին սուզանավը վերադարձվեց Ֆրանսիա և վերականգնվեց նախկին անունով:

SM U-15 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM U-15 կամ U-XV- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի U-10 դասի սուզանավ կամ U-նավ էր: U-15- ը կառուցվել է Գերմանիայում և երկաթուղով առաքվել Պոլա, որտեղ նա հավաքվել և գործարկվել Նա շահագործման հանձնվեց 1915 - ի հոկտեմբերին: U-15- ը U-10 դասի ամենահաջողակ նավակն էր, որը խորտակեց ավելի քան 8,000 համախառն տոննա տոննա (GRT) վեց նավ: Նավը գոյատևեց պատերազմից և հանձնվեց Իտալիային ՝ որպես պատերազմի հատուցում, և 1920-ին հանվեց:

SM U-16 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM U-16 կամ U-XVI- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի U-10 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր. U-16- ը կառուցվել է Գերմանիայում և երկաթուղով առաքվել Պոլա, որտեղ նա հավաքվել և ավարտվել է: 1915-ի սեպտեմբերին: Նա հանձնարարվեց 1915-ի հոկտեմբերին:

SM U-17 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM U-17 կամ U-XVII- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի U-10 դասի սուզանավ էր կամ U-boat: U-17- ը տեղադրվեց Գերմանիայում 1915-ի ապրիլին և երկաթուղով որոշ հատվածներով ուղարկվեց Պոլա: օգոստոսին, որտեղ նա հավաքվեց: Նա սեպտեմբերի վերջին հանձնվեց Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերին և հանձնարարվեց 1915-ի հոկտեմբերին:

SM UC-14:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-14- ը գերմանական տիպի UC I ականակիր սուզանավ էր կամ U- նավ: Գերմանական կայսերական նավատորմում U- նավը պատվիրվեց 1914-ի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915-ի հունվարի 28-ին և գործարկվեց մայիսի 13-ին: 1915. Նա գերմանական կայսերական նավատորմում նշանակվեց 1915 թվականի հունիսի 5-ին որպես SM UC-14 : UC-14- ի կողմից իր 38 պարեկներում տեղադրված ականներին վստահվում էր, որ խորտակվել է 20 նավ, որոնցից մեկը եղել է Regina Margherita իտալական նախահարձակ մարտական ​​ռազմանավը, որը 13,427 տոննա տեղաշարժով պատերազմի ընթացքում U- նավերի կողմից խորտակված ամենամեծ նավերից մեկն էր: UC-14- ը ականապատվել և խորտակվել է 1917 թվականի հոկտեմբերի 3-ին:

SM UC-15:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-15- ը գերմանական Type UC I ականակիր սուզանավ կամ U- նավ էր գերմանական կայսերական նավատորմում: U-նավը պատվիրվեց 1914-ի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915-ի հունվարի 28-ին և գործարկվեց մայիսի 19-ին: 1915. 1915 թվականի հունիսի 28-ին նրան հանձնարարեցին գերմանական կայսերական նավատորմ ՝ որպես SM UC-15 : Նրա ութ պարեկության ընթացքում UC-15- ի կողմից տեղադրված ականները համարվում են 3 նավի խորտակման մեջ: UC-15- ը անհետացավ 1916 - ի նոյեմբերին:

SM U-2 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-2 կամ U-II- ը U-1 դասի սուզանավերի կամ U- նավերի երկրորդ նավն էր, որը կառուցվել և շահագործվում էր Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի համար: U-2- ը նախագծվել է Lake Torpedo Boat Company- ի ամերիկյան ռազմածովային ճարտարապետ Սայմոն Լեյքի կողմից, և այն կառուցվել է Pola- ի ռազմածովային բակում: Նա ռազմածովային ուժերի կողմից ներքին առաջարկների մերժումից հետո օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերի մրցակցային գնահատման շրջանակներում գնված լճի նախագծով ստեղծված երկու սուզանավերից մեկն էր:

SM U-20 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-20 կամ U-XX- ը U-20 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի համար կառուցված և շահագործվող: U-20- ի դիզայնը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի Հավմանդեն դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM U-21 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-21 կամ U-XXI - U-20 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: U-21- ի դիզայնը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի « Հավմանդեն» դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM U-22 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-22 կամ U-XXII- ը U-20 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: U-22- ի նախագծումը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի « Հավմանդեն» դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM U-23 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-23 կամ U-XXIII- ը U-20 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: U-23- ի դիզայնը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի Հավմանդեն դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM UC-12:

SM UC-12- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ գերմանական կայսերական նավատորմում գերմանական Type UC I ականակիր սուզանավ էր կամ U- նավ:

SM UC-13:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-13- ը գերմանական տիպի UC I ականակիր սուզանավ կամ U- նավ էր գերմանական կայսերական նավատորմում: U-նավը արտադրության համար պատվիրվեց 1914 թվականի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915 թվականի հունվարի 28-ին և գործարկվեց 1915 թ. Մայիսի 11-ին: 1915 թ. Մայիսի 15-ին նա նշանակվեց Գերմանական կայսերական նավատորմ ՝ որպես SM UC-13 : Նրա երեք պարեկներում UC-13- ի կողմից տեղադրված ականները գնահատվում էին 3 նավի խորտակման մեջ:

SM UB-14:

SM UB-14- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին գերմանական տիպի UB I սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմում: Սուզանավը հայտնի էր նաև Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի SM U-26 անվանումով :

SM U-27 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-27 կամ U-XXVII- ը ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 դասի U- նավերի կամ սուզանավերի առաջատար նավ էր: U-27- ը կառուցվել է Ավստրիայի Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից Pola Navy Yard- ում և գործարկվել է 1916 թվականի հոկտեմբերի 19-ին: Այն շահագործման հանձնվեց 1917 թվականի փետրվարի 24-ին:

SM U-28 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-28 կամ U-XXVIII ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-28- ը , որը կառուցվել է Pola Navy Yard- ի ավստրիական Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից, գործարկվել է 1917-ի հունվարին և շահագործման հանձնվեց հունիսին:

SM U-29 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-29 կամ U-XXIX ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-29- ը , որը կառուցվել է հունական հունական Ganz Danubius Fiume ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1916-ի հոկտեմբերին և շահագործման հանձնվել 1917-ի հունվարին:

SM U-3 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-3 կամ U-III- ը U-3 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն կառուցվել է Գերմանիայի Կիել քաղաքի Germaniawerft- ի կողմից:

SM U-30 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-30 կամ U-XXX ավստրո-հունգարական նավատորմի U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-30- ը , որը կառուցվել է Fiume- ի հունգարական Ganz Danubius ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1916-ի դեկտեմբերին և շահագործման հանձնվել 1917-ի փետրվարին:

SM U-31 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-31 կամ U-XXXI ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-31- ը , որը կառուցվել է Fiume- ի հունգարական Ganz Danubius ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1917-ի մարտին և շահագործման հանձնվել ապրիլին:

SM U-32 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-32 կամ U-XXXII ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-32- ը , որը կառուցվել էր հունական հունական Ganz Danubius ընկերության կողմից Fiume- ում, գործարկվեց 1917-ի մայիսին և շահագործման հանձնվեց հունիսին:

SM U-35 (Գերմանիա):

SM U-35- ը գերմանական U 31 դասի U-նավ էր, որը գործում էր Միջերկրական ծովում Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին: Այն, ի վերջո, հանդիսացավ պատերազմին մասնակցող ամենահաջողված U- նավը, խորտակելով 224 նավ ընդհանուր 539 741 համախառն ռեգիստրի տոննա (GRT):

SM U-32 (Գերմանիա):

SM U-32- ը կայսերական գերմանական նավատորմի գերմանական Type U 31 U-նավ էր:

SM U-38:

SM U-38- ը գերմանական Type U 31 U- նավ էր, որը գործում էր Միջերկրական ծովում Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: Այն, ի վերջո, լինելով պատերազմի մասնակից ամենահաջողված երրորդ U- նավը ՝ խորտակեց 138 նավ, որոնք ընդհանուր առմամբ 299,985 տոննա էին: ,

SM U-39:

SM U-39- ը գերմանական Type U 31 U- նավ էր, որը գործում էր Միջերկրական ծովում Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: Այն, ի վերջո, երկրորդն էր ամենահաջողված U- նավը, որը մասնակցում էր պատերազմին ՝ խորտակելով 157 նավ ընդհանուր 404 478 տոննա:

SM U-4 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-4- ը կամ U-IV- ը U-3 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և դա գերմանական Կիլի Germaniawerft- ի կողմից կառուցված դասի երկու նավերից երկրորդն էր:

SM U-40 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-40 կամ U-XL ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-40- ը , որը կառուցվել է Pola Navy Yard- ի ավստրիական Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից, գործարկվել է 1917-ի ապրիլին և շահագործման հանձնվել օգոստոսին:

SM U-41 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-41 կամ U-XLI ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-41- ը , որը կառուցվել է Ավստրիայի Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից Pola Navy Yard- ում, գործարկվել է 1917-ի նոյեմբերին: Երբ նա շահագործման հանձնվեց 1918-ի փետրվարին, նա դարձավ իր դասի վերջին նավը, որը ծառայության անցավ: Նա նաև հայրենիքում կառուցված վերջին ավստրո-հունգարական U-նավն էր, ով ծառայության անցավ:

SM UB-42:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM UB-42- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-42- ը պատերազմի ընթացքում գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում: Նա բաժանվեց Մալթայում 1920 թ.

SM UB-43:

SM UB-43 էր մի տեսակ UB II սուզանավ կամ U-boat համար գերմանական Կայսերական նավատորմի Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին UB-43 վաճառվել է Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի պատերազմի ժամանակ. Ավստրո-հունգարական ծառայության ժամանակ Բ- ն հանվեց նրա անունից և նա հայտնի էր որպես SM U-43 կամ U-XLIII որպես ավստրո-հունգարական U-43 դասի առաջատար նավ:

SM UB-44:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ SM UB-44- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-44- ը գործում էր Միջերկրական ծովում և անհետացել 1916-ի օգոստոսին:

SM UB-45:

SM UB-45- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվում էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում գերմանական կայսերական նավատորմի կողմից: UB-45- ը գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում, և այն խորտակվել էր ականի կողմից 1916-ի նոյեմբերին:

SM UB-46:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UB-46- ը տիպի UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-46- ը գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում, իսկ ականը խորտակվել էր 1916-ի դեկտեմբերին:

SM UB-47:

SM UB-47 էր մի տեսակ UB II սուզանավ կամ U-boat համար գերմանական Կայսերական նավատորմի Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին UB-47 վաճառվել է Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի պատերազմի ժամանակ. Ավստրո-հունգարական ծառայության ժամանակ Բ- ն հանվեց նրա անունից և նա հայտնի էր որպես SM U-47 կամ U-XLVII որպես ավստրո-հունգարական U-43 դասի անդամ :

SM U-5 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-5 կամ ուլտրամանուշակագույնը U-5 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն եղել է Whitehead & Co. of Fiume- ի կողմից կառուցված դասի երեք նավերից առաջինը իռլանդացի Johnոն Ֆիլիպ Հոլանդի նախագծից հետո:

SM U-6 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-6 կամ U-VI- ը U-5 դասի սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես արտասահմանյան սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն եղել է Whitehead & Co. of Fiume- ի կողմից կառուցված դասի երեք նավերից երկրորդը իռլանդացի Johnոն Ֆիլիպ Հոլանդի նախագծից հետո:

SM U-64:

SM U-64- ը Կայզերլիչե ծովային տիեզերական տիպի U-63 դասի սուզանավ էր, որը ծառայում էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին: Նա կառուցվել է 1916 թվականին և ծառայում էր Միջերկրական ծովում:

SM U-7 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-7 (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական U-bot- երից որևէ մեկի.

  • SM U-66 , պատվիրված որպես U-7 , ավստրո-հունգարական նավատորմի U-7 դասի առաջատար նավ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը. դարձավ գերմանական Type U 66 սուզանավի առաջատար նավը; անհետացավ 1917 թվականի սեպտեմբերին
  • SM UB-7 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-7 ; անհետացավ 1916 թվականի սեպտեմբերին
SM U-8 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-8- ը (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական հետևյալ նավերից մեկը.

  • SM U-67 , պատվիրված որպես U-8 , Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ U-7 դասի մաս ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը և դարձել գերմանական Type U 66 սուզանավերից մեկը. հանձնվեց բրիտանացիներին և բաժանվեց 1921 թվականին
  • SM UB-8 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-8 ; վաճառվել է Բուլղարիային 1916-ի մայիսին որպես Podvodnik թիվ 18 ; հանձնվեց Ֆրանսիային և բաժանվեց 1921-ի օգոստոսին
SM U-9 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-9- ը (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական հետևյալ նավերից մեկը.

  • SM U-68 , պատվիրված որպես U-9 , Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ U-7 դասի մաս ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը և դարձել գերմանական Type U 66 սուզանավերից մեկը. խորտակվել է 1916 թվականի մարտին բրիտանական Q նավի առաջին պարեկության ժամանակ
  • SM UB-3 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-9 ; անհետացավ 1915 թվականի մայիսին
SM U-1 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-1 կամ UI- ը U-1 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվում էր Ավստրո-Հունգարիայի Ռ forՈՒ-ի կողմից: U-1- ը նախագծվել է Lake Torpedo Boat Company- ի ամերիկյան ռազմածովային ճարտարապետ Սայմոն Լեյքի կողմից, և այն կառուցվել է Pola- ի Navy Yard- ում: Նա ռազմածովային ուժերի կողմից ներքին առաջարկների մերժումից հետո օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերի մրցակցային գնահատման շրջանակներում գնված լճի նախագծով ստեղծված երկու սուզանավերից մեկն էր:

SM U-2 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-2 կամ U-II- ը U-1 դասի սուզանավերի կամ U- նավերի երկրորդ նավն էր, որը կառուցվել և շահագործվում էր Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի համար: U-2- ը նախագծվել է Lake Torpedo Boat Company- ի ամերիկյան ռազմածովային ճարտարապետ Սայմոն Լեյքի կողմից, և այն կառուցվել է Pola- ի ռազմածովային բակում: Նա ռազմածովային ուժերի կողմից ներքին առաջարկների մերժումից հետո օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերի մրցակցային գնահատման շրջանակներում գնված լճի նախագծով ստեղծված երկու սուզանավերից մեկն էր:

SM U-3 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-3 կամ U-III- ը U-3 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն կառուցվել է Գերմանիայի Կիել քաղաքի Germaniawerft- ի կողմից:

SM U-4 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-4- ը կամ U-IV- ը U-3 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և դա գերմանական Կիլի Germaniawerft- ի կողմից կառուցված դասի երկու նավերից երկրորդն էր:

SM U-9 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-9- ը (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական հետևյալ նավերից մեկը.

  • SM U-68 , պատվիրված որպես U-9 , Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ U-7 դասի մաս ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը և դարձել գերմանական Type U 66 սուզանավերից մեկը. խորտակվել է 1916 թվականի մարտին բրիտանական Q նավի առաջին պարեկության ժամանակ
  • SM UB-3 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-9 ; անհետացավ 1915 թվականի մայիսին
SM U-64:

SM U-64- ը Կայզերլիչե ծովային տիեզերական տիպի U-63 դասի սուզանավ էր, որը ծառայում էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին: Նա կառուցվել է 1916 թվականին և ծառայում էր Միջերկրական ծովում:

SM U-5 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-5 կամ ուլտրամանուշակագույնը U-5 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն եղել է Whitehead & Co. of Fiume- ի կողմից կառուցված դասի երեք նավերից առաջինը իռլանդացի Johnոն Ֆիլիպ Հոլանդի նախագծից հետո:

SM U-6 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-6 կամ U-VI- ը U-5 դասի սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես արտասահմանյան սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն եղել է Whitehead & Co. of Fiume- ի կողմից կառուցված դասի երեք նավերից երկրորդը իռլանդացի Johnոն Ֆիլիպ Հոլանդի նախագծից հետո:

SM U-7 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-7 (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական U-bot- երից որևէ մեկի.

  • SM U-66 , պատվիրված որպես U-7 , ավստրո-հունգարական նավատորմի U-7 դասի առաջատար նավ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը. դարձավ գերմանական Type U 66 սուզանավի առաջատար նավը; անհետացավ 1917 թվականի սեպտեմբերին
  • SM UB-7 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-7 ; անհետացավ 1916 թվականի սեպտեմբերին
SM U-8 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-8- ը (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական հետևյալ նավերից մեկը.

  • SM U-67 , պատվիրված որպես U-8 , Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ U-7 դասի մաս ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը և դարձել գերմանական Type U 66 սուզանավերից մեկը. հանձնվեց բրիտանացիներին և բաժանվեց 1921 թվականին
  • SM UB-8 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-8 ; վաճառվել է Բուլղարիային 1916-ի մայիսին որպես Podvodnik թիվ 18 ; հանձնվեց Ֆրանսիային և բաժանվեց 1921-ի օգոստոսին
SM U-10 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ SM U-10 կամ UX- ը ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-10 դասի սուզանավերի առաջատար նավն էր: Նա ի սկզբանե գերմանական Type UB I սուզանավ էր, որը պատվիրված էր Գերմանական կայսերական նավատորմի մեջ որպես SM UB-1 :

SM U-11 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ SM U-11 կամ U-XI- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերում U-10 դասի սուզանավ էր: Նա ի սկզբանե գերմանական Type UB I սուզանավ էր, որը պատվիրված էր Գերմանական կայսերական նավատորմի մեջ որպես SM UB-15 :

SM U-12 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-12 կամ U-XII- ը U-5 դասի սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում:

SM U-14 (Ավստրո-Հունգարիա):

SM U-14 կամ U-XIV- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին ավստրո-հունգարական նավատորմի U-նավ էր կամ սուզանավ: Նա մեկնարկել է 1912 թ.-ին, քանի որ Ֆրանսիայի Brumaire կարգի ստորջրյա Կյուրիի, սակայն գրավել եւ վերակառուցվել է ծառայություն Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի. Պատերազմի ավարտին սուզանավը վերադարձվեց Ֆրանսիա և վերականգնվեց նախկին անունով:

SM UC-15:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-15- ը գերմանական Type UC I ականակիր սուզանավ կամ U- նավ էր գերմանական կայսերական նավատորմում: U-նավը պատվիրվեց 1914-ի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915-ի հունվարի 28-ին և գործարկվեց մայիսի 19-ին: 1915. 1915 թվականի հունիսի 28-ին նրան հանձնարարեցին գերմանական կայսերական նավատորմ ՝ որպես SM UC-15 : Նրա ութ պարեկության ընթացքում UC-15- ի կողմից տեղադրված ականները համարվում են 3 նավի խորտակման մեջ: UC-15- ը անհետացավ 1916 - ի նոյեմբերին:

SM U-40 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-40 կամ U-XL ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-40- ը , որը կառուցվել է Pola Navy Yard- ի ավստրիական Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից, գործարկվել է 1917-ի ապրիլին և շահագործման հանձնվել օգոստոսին:

SM U-41 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-41 կամ U-XLI ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-41- ը , որը կառուցվել է Ավստրիայի Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից Pola Navy Yard- ում, գործարկվել է 1917-ի նոյեմբերին: Երբ նա շահագործման հանձնվեց 1918-ի փետրվարին, նա դարձավ իր դասի վերջին նավը, որը ծառայության անցավ: Նա նաև հայրենիքում կառուցված վերջին ավստրո-հունգարական U-նավն էր, ով ծառայության անցավ:

SM UB-42:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM UB-42- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-42- ը պատերազմի ընթացքում գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում: Նա բաժանվեց Մալթայում 1920 թ.

No comments:

Post a Comment

Authoritarian socialism, Conservatism, Conservatism

Ավտորիտար սոցիալիզմ Ավտորիտար սոցիալիզմը կամ վերևից սոցիալիզմը տնտեսական և քաղաքական համակարգ է, որը սատարում է սոցիալիստական ​​տնտես...