Monday, March 15, 2021

Austro-Daimler artillery tractors, Austro-Daimler 6, Dravidian languages

Austro-Daimler հրետանային տրակտորներ.

Առաջին համաշխարհային պատերազմից անմիջապես առաջ Austro-Daimler- ը կառուցեց բենզինով շարժիչով չորս անիվի հրետանային տրակտորների մի շարք շարքեր: Սրանք առաջին առևտրային հաջողված մեքենաներն էին ինչպես Austro-Daimler ընկերության, այնպես էլ նրանց դիզայներ Ֆերդինանդ Պորշեի համար:

Austro-Daimler 6:

Austro-Daimler 6- ը ավստրիական վեց գլան ջրատար հովացմամբ ներծծված SOHC աէրո շարժիչների շարք էր, որն առաջին անգամ արտադրվել է 1910 թվականին Austro-Daimler ընկերության կողմից:

Dravidian լեզուները:

Դրավիդիական լեզուները լեզվական ընտանիք են, որի մասին խոսում են 220 միլիոն մարդիկ, հիմնականում Հնդկաստանի հարավում և Շրի Լանկայի հյուսիսում, իսկ գրպանները ՝ Հարավային Ասիայում: Գաղութային դարաշրջանից սկսած ՝ Մավրիկիուսում, Հոնկոնգում, Սինգապուրում, Մալայզիայում, Ինդոնեզիայում, Ֆիլիպիններում, Բրիտանիայում, Ավստրալիայում, Ֆրանսիայում, Կանադայում, Գերմանիայում և Միացյալ Նահանգներում եղել են փոքր, բայց զգալի ներգաղթյալ համայնքներ:

Սուպերմայրցամաք:

Երկրաբանության, մի supercontinent է ժողովը մասը կամ բոլոր Երկրի մայրցամաքային բլոկների կամ էք ձեւավորել մի մեծ ցամաքի: Այնուամենայնիվ, երկրագնդի որոշ գիտնականներ օգտագործում են այլ սահմանում ՝ «նախկին ցրված մայրցամաքների խմբավորում», որը մեկնաբանելու տեղ է թողնում և ավելի հեշտ է կիրառել նախակամբրիական ժամանակներում, չնայած մինչ այդ գոյություն ունեցող մայրցամաքային ընդերքի առնվազն 75% -ը առաջարկվել է որպես գերհամակարգերը մյուս խմբավորումներից առանձնացնելու սահման:

FAF:

ÖAF- ը ismsterreichische Automobil-Fabrik- ի նախնական գաղափարն է, որը նախկինում հայտնի էր որպես Österreichische Austro-Fiat , ավստրիական (ավստրո-հունգարական) ավտոմեքենաների և բեռնատարների արտադրող, որն այժմ ամբողջովին ներառված է MAN- ի մեջ:

Կենտրոնական տերություններ.

Կենտրոնական տերությունները , նաև Կենտրոնական կայսրությունները , Առաջին համաշխարհային պատերազմում (1914–18) մարտնչած երկու հիմնական կոալիցիաներից մեկն էր: Այն բաղկացած էր Գերմանիայից, Ավստրո-Հունգարիայից , Օսմանյան կայսրությունից և Բուլղարիայից; ուստի այն հայտնի է նաև որպես Քառակի դաշինք:

Ավստրո-գերմանական փոստային միություն:

Ավստրո-գերմանական փոստային միությունը Ավստրիական կայսրության և մինչ կայսրության գերմանական պետությունների փոստային համակարգերի միություն էր: Միությունը ստեղծվել է 1850 թ. Հուլիսի 1-ին: Վարչական նախադրյալներն արդեն տրամադրել է գերմանական Zollverein- ը, որը հիմնադրվել է 1834 թ .: Միայն 1850 թվականի ապրիլի 6-ին Պրուսիան և Ավստրիան, դանդաղեցնելով քաղաքական հանգամանքները, փակեցին Բեռլինում պայմանագիր, որով ստեղծվեց գերմանա-ավստրիական փոստային ընկերակցությունը:

Ավստրիա-Գերմանիա հարաբերություններ.

Ավստրիայի և Գերմանիայի միջև հարաբերությունները սերտ են ՝ կապված նրանց ընդհանուր պատմության և լեզվի հետ, և գերմաներենը երկու երկրների պաշտոնական լեզուն է:

Ավստրիա-Հունաստան հարաբերություններ.

Ավստրիա-հունական հարաբերությունները արտաքին հարաբերություններ են Ավստրիայի և Հունաստանի միջև: Երկու երկրներն էլ դիվանագիտական ​​հարաբերություններ ունեն 19-րդ դարի սկզբից ՝ Հունաստանի անկախության պատերազմից հետո, և այսօրվա հարաբերությունները համարվում են գերազանց:

Ավստրո-Հունգարիա:

Ավստրո-Հունգարիան , որը հաճախ անվանում են Ավստրո-Հունգարական կայսրություն կամ Երկակի միապետություն , սահմանադրական միապետություն և մեծ տերություն էր Կենտրոնական Եվրոպայում 1867-1918 թվականներին: Այն ձևավորվեց Ավստրո-Հունգարիայի փոխզիջման արդյունքում և լուծարվեց պարտությունից հետո: Առաջին համաշխարհային պատերազմում:

Ավստրո-Հունգարիա:

Ավստրո-Հունգարիան , որը հաճախ անվանում են Ավստրո-Հունգարական կայսրություն կամ Երկակի միապետություն , սահմանադրական միապետություն և մեծ տերություն էր Կենտրոնական Եվրոպայում 1867-1918 թվականներին: Այն ձևավորվեց Ավստրո-Հունգարիայի փոխզիջման արդյունքում և լուծարվեց պարտությունից հետո: Առաջին համաշխարհային պատերազմում:

Ավստրո-Հունգարիայի և Ֆինլանդիայի միջև խաղաղության պայմանագիր.

Ավստրո-Հունգարիայի և Ֆինլանդիայի միջև խաղաղության պայմանագիրը , որը կոչվում է նաև Վիեննայի խաղաղության պայմանագիր , ստորագրվեց Վիեննայում 1918 թվականի մայիսի 29-ին ՝ վերջ դնելով պատերազմական իրավիճակին, որը գոյություն ուներ Ֆինլանդիայի և Ավստրո-Հունգարական կայսրության միջև Համաշխարհային Առաջին պատերազմ

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքեր.

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքերը կամ կայսերական և թագավորական ավիացիոն զորքերը ավստրո-հունգարական կայսրության օդուժն էին մինչև կայսրության մահը ՝ 1918 թվականը: Այն Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում մարտեր էր տեսնում ինչպես Արևելյան ճակատում, այնպես էլ Իտալիայի ճակատում:

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքեր.

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքերը կամ կայսերական և թագավորական ավիացիոն զորքերը ավստրո-հունգարական կայսրության օդուժն էին մինչև կայսրության մահը ՝ 1918 թվականը: Այն Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում մարտեր էր տեսնում ինչպես Արևելյան ճակատում, այնպես էլ Իտալիայի ճակատում:

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքեր.

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքերը կամ կայսերական և թագավորական ավիացիոն զորքերը ավստրո-հունգարական կայսրության օդուժն էին մինչև կայսրության մահը ՝ 1918 թվականը: Այն Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում մարտեր էր տեսնում ինչպես Արևելյան ճակատում, այնպես էլ Իտալիայի ճակատում:

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքեր.

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքերը կամ կայսերական և թագավորական ավիացիոն զորքերը ավստրո-հունգարական կայսրության օդուժն էին մինչև կայսրության մահը ՝ 1918 թվականը: Այն Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում մարտեր էր տեսնում ինչպես Արևելյան ճակատում, այնպես էլ Իտալիայի ճակատում:

Albatros BI:

Albatros BI- ը գերմանական ռազմական հետախուզական ինքնաթիռ էր, որը նախագծվել է 1913 թվականին և ծառայում էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին:

Ավստրո-Հունգարիայի դիվանագիտական ​​առաքելությունների ցուցակ.

Սա Ավստրո-Հունգարիայի դիվանագիտական ​​առաքելությունների ցուցակ է ՝ երկակի միապետության կազմավորումից 1867 թվականին, մինչև այն լուծարվեց 1918 թվականին:

Ավստրո-Հունգարիայի զինված ուժեր.

Ավստրո-Հունգարիայի զինված ուժերը կամ կայսերական և թագավորական զինված ուժերը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմական ուժերն էին: Այն բաղկացած էր երեք հիմնական ճյուղերից ՝ բանակ ( Landstreitkräfte ), ռազմածովային ուժեր ( Kriegsmarine ) և ավիացիոն զորքեր ( Luftfahrtruppen ): Բանակն իր հերթին բաղկացած էր իր սեփական երեք ճյուղերից. Ընդհանուր բանակը, Կայսերական-թագավորական Լանդվեհրը և Թագավորական Հունգարական Հոնվեդը:

Ավստրո-հունգարական բանակ.

Ավստրո-հունգարական բանակը Ավստրո-Հունգարիայի երկակի միապետության ցամաքային ուժն էր 1867-1918 թվականներին: Այն բաղկացած էր երեք մասից ՝ համատեղ բանակ, կայսերական ավստրիական Landwehr և թագավորական հունգարական հոնվեդ:

Ավստրո-հունգարական բանակ.

Ավստրո-հունգարական բանակը Ավստրո-Հունգարիայի երկակի միապետության ցամաքային ուժն էր 1867-1918 թվականներին: Այն բաղկացած էր երեք մասից ՝ համատեղ բանակ, կայսերական ավստրիական Landwehr և թագավորական հունգարական հոնվեդ:

Ավստրո-հունգարական բանակ.

Ավստրո-հունգարական բանակը Ավստրո-Հունգարիայի երկակի միապետության ցամաքային ուժն էր 1867-1918 թվականներին: Այն բաղկացած էր երեք մասից ՝ համատեղ բանակ, կայսերական ավստրիական Landwehr և թագավորական հունգարական հոնվեդ:

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքեր.

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքերը կամ կայսերական և թագավորական ավիացիոն զորքերը ավստրո-հունգարական կայսրության օդուժն էին մինչև կայսրության մահը ՝ 1918 թվականը: Այն Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում մարտեր էր տեսնում ինչպես Արևելյան ճակատում, այնպես էլ Իտալիայի ճակատում:

Ավստրո-հունգարական կարգը Բոսնիայում և Հերցեգովինայում.

Բոսնիան և Հերցեգովինան Ավստրո-Հունգարիայի իշխանության ներքո է հայտնվել 1878 թվականին, երբ Բեռլինի կոնգրեսը հաստատեց Բոսնիայի վիլայեթի օկուպացիան, որը պաշտոնապես մնաց Օսմանյան կայսրության մաս: Երեք տասնամյակ անց ՝ 1908 թվականին, Ավստրո-Հունգարիան հրահրեց բոսնիական ճգնաժամը ՝ պաշտոնապես միացնելով գրավյալ գոտին ՝ ստեղծելով Բոսնիա և Հերցեգովինայի համատիրությունը Ավստրիայի և Հունգարիայի համատեղ վերահսկողության ներքո:

Ընդհանուր բանակ:

Ընդհանուր բանակը, քանի որ այն պաշտոնապես նշանակվել է կայսերական և թագավորական ռազմական վարչակազմի կողմից, ավստրո-հունգարական ցամաքային զորքերի ամենամեծ մասն էր 1867-1914 թվականներին, իսկ մյուս երկու տարրերն էին ՝ Կայսերական-Թագավորական Լանդվեհրը և Թագավորական Հունգարական Լանդվեհրը: Այնուամենայնիվ, կայսեր կողմից այն պարզապես հայտնի էր որպես Բանակ ( Հեր ) և խաղաղության օրենքներում, և 1918 թվականից հետո խոսակցականորեն կոչվեց կուկ Արմեե :

Ավստրո-հունգարական փոխզիջում 1867 թ.

Ավստրո-հունգարական կոմպրոմիսը 1867 թվականին հաստատեց Ավստրո-Հունգարիայի երկիշխանությունը: Փոխզիջումը մասամբ վերականգնեց Հունգարիայի Թագավորության նախկին ինքնիշխանությունը, այնուամենայնիվ առանձնացված էր, բայց այլևս ենթակա չէր Ավստրիական կայսրությանը: Փոխզիջումը վերջ տվեց 18-ամյա ռազմական բռնապետությանը և Հունգարիայի նկատմամբ բացարձակ իշխանությանը, որը Ֆրանցիսկ Francոզեֆը մտցրեց 1848-ի Հունգարական հեղափոխությունից հետո: Վերականգնվեց Հունգարիայի Թագավորության տարածքային ամբողջականությունը: Համաձայնագիրը վերականգնել է նաև Հունգարիայի Թագավորության հին պատմական սահմանադրությունը:

Ավստրո-հունգարական փոխզիջում 1867 թ.

Ավստրո-հունգարական կոմպրոմիսը 1867 թվականին հաստատեց Ավստրո-Հունգարիայի երկիշխանությունը: Փոխզիջումը մասամբ վերականգնեց Հունգարիայի Թագավորության նախկին ինքնիշխանությունը, այնուամենայնիվ առանձնացված էր, բայց այլևս ենթակա չէր Ավստրիական կայսրությանը: Փոխզիջումը վերջ տվեց 18-ամյա ռազմական բռնապետությանը և Հունգարիայի նկատմամբ բացարձակ իշխանությանը, որը Ֆրանցիսկ Francոզեֆը մտցրեց 1848-ի Հունգարական հեղափոխությունից հետո: Վերականգնվեց Հունգարիայի Թագավորության տարածքային ամբողջականությունը: Համաձայնագիրը վերականգնել է նաև Հունգարիայի Թագավորության հին պատմական սահմանադրությունը:

Ավստրո-հունգարական կարգը Բոսնիայում և Հերցեգովինայում.

Բոսնիան և Հերցեգովինան Ավստրո-Հունգարիայի իշխանության ներքո է հայտնվել 1878 թվականին, երբ Բեռլինի կոնգրեսը հաստատեց Բոսնիայի վիլայեթի օկուպացիան, որը պաշտոնապես մնաց Օսմանյան կայսրության մաս: Երեք տասնամյակ անց ՝ 1908 թվականին, Ավստրո-Հունգարիան հրահրեց բոսնիական ճգնաժամը ՝ պաշտոնապես միացնելով գրավյալ գոտին ՝ ստեղծելով Բոսնիա և Հերցեգովինայի համատիրությունը Ավստրիայի և Հունգարիայի համատեղ վերահսկողության ներքո:

Ավստրո-Հունգարիա:

Ավստրո-Հունգարիան , որը հաճախ անվանում են Ավստրո-Հունգարական կայսրություն կամ Երկակի միապետություն , սահմանադրական միապետություն և մեծ տերություն էր Կենտրոնական Եվրոպայում 1867-1918 թվականներին: Այն ձևավորվեց Ավստրո-Հունգարիայի փոխզիջման արդյունքում և լուծարվեց պարտությունից հետո: Առաջին համաշխարհային պատերազմում:

1-ին բանակ (Ավստրո-Հունգարիա):

1-ին բանակը Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին Ավստրո-Հունգարիայի ցամաքային զորքերի ցամաքային զորքերի հրամանատարությունն էր: Բանակը կռվել է Գալիցիայում և Ռուսաստանի Լեհաստանում 1914–15-ին, նախքան կարճ արձակվելը 1916-ի ամռանը: Դրանից անմիջապես հետո, բարեփոխվել և ուղարկվել է պայքարելու ռումինական արշավում հաջորդ երկու տարիներին: 1-ին բանակը զորացրվեց 1918-ի ապրիլին ՝ իր մեծ կորուստների պատճառով, Ռումինիայի հանձնվելուց հետո:

Ավստրո-Հունգարիայի արտաքին ծառայություն.

Ավստրո-Հունգարիայի արտաքին ծառայությունը դիվանագիտական ծառայություն էր, որն իրականացնում էր Ավստրո-Հունգարական կայսրության կայսեր արտաքին քաղաքականությունը 1867 թվականին Երկակի միապետության ձևավորումից մինչև այն լուծարվելը 1918 թվականին:

Գալիցիայի և Լոդոմերիայի Թագավորություն.

Գալիցիայի և Լոդոմերիայի Թագավորությունը , որը հայտնի է նաև պարզապես որպես Գալիցիա կամ Ավստրիական Լեհաստան , հիմնադրվել է 1772 թ.-ին ՝ որպես Հաբսբուրգի միապետության պսակ, Լեհաստանի առաջին բաժանման արդյունքում: 1795-ին Լեհաստանի երրորդ բաժանումից հետո այն դարձավ թագավորություն ՝ Հաբսբուրգի իշխանության ներքո: 1804 թվականին այն դարձավ Ավստրիական կայսրության թագը: 1867 թվականից այն հանդիսանում էր Ավստրո-Հունգարիայի Կիսլեյթանյան կեսի ներքո գտնվող թագը, որոշակի աստիճանի լեհական վարչակազմով, մինչև դրա լուծարումը ՝ 1918 թվականը: Հունգարիայի իշխանների բազմաթիվ հանդիսավոր տիտղոսների շարքում էր «Գալիցիայի և Լոդոմերիայի կառավարիչը»: Նապոլեոնյան պատերազմներից և Վիեննայի համագումարից հետո Ավստրիական կայսրությունը Գալիցիայի մասեր է զիջել Ռուսական կայսրությանը, Արևմտյան Գալիսիային և Տառնոպոլի շրջանին:

Ավստրո-Հունգարիայի Գլխավոր շտաբ:

Ավստրո-Հունգարիայի կայսերական և թագավորական գլխավոր շտաբը մաս էր կազմում Պատերազմի նախարարության: Այն գլխավորում էր Ամբողջ զինված ուժերի գլխավոր շտաբի պետը, որն անմիջական ելք ուներ դեպի Կայսր:

Ավստրո-հունգարական gulden:

Գյուլդենը կամ ֆորինտը 1754-1892 թվականներին Հաբսբուրգի պալատի հողերի արժույթն էր, երբ այն ոսկու ստանդարտի ներդրման շրջանակներում փոխարինվեց կրոնով / կրոնայով: Ավստրիայում Գյուլդենը սկզբում բաժանվեց 60 Կրյուցերի, իսկ Հունգարիայում ֆորինտը բաժանվեց 60 կրայկարի: Արժույթը տասնորդականացվել է 1857 թվականին ՝ միավորների և ստորաբաժանումների համար օգտագործելով նույն անունները:

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքեր.

Ավստրո-հունգարական ավիացիոն զորքերը կամ կայսերական և թագավորական ավիացիոն զորքերը ավստրո-հունգարական կայսրության օդուժն էին մինչև կայսրության մահը ՝ 1918 թվականը: Այն Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում մարտեր էր տեսնում ինչպես Արևելյան ճակատում, այնպես էլ Իտալիայի ճակատում:

Կայսերական և թագավորական հետեւակ

Ավստրո-Հունգարիայի միապետության ընդհանուր բանակի թևը, որը սովորաբար կոչվում էր Կայսերական և Թագավորական հետեւակ, բաղկացած էր երկու տարրից.

  • գերմանական գնդերը, որոնք հավաքագրում էին ավստրիական Ռայխսրատում ներկայացված այդ թագավորություններից և երկրներից
  • հունգարական գնդերը, որոնց անձնակազմը գալիս էր Հունգարիայից և այն տարածքներից, որոնք Հունգարիան պահանջում էր Ռումինիայում, Խորվաթիայի և Սերբիայի որոշ հատվածներ, ինչպես նաև Սլովակիայի այդ շրջանը, որը այն ժամանակ հայտնի էր որպես Վերին Հունգարիա, այսպես կոչված հունգարական թագի հողեր:
Ավստրո-հունգարական կրոն:

Կրոնը կամ կրոնան Ավստրո-Հունգարական կայսրության պաշտոնական արժույթն էր 1892 թվականից մինչև 1918 թ.-ին կայսրության տրոհումը: Ենթաբաժինը հիմնական միավորի հարյուրերորդերորդ մասն էր, իսկ Ավստրիայում կոչվում էր Հելլեր , իսկ Հունգարական մասում ՝ լրացնող : կայսրության

Ավստրո-հունգարական բանակ.

Ավստրո-հունգարական բանակը Ավստրո-Հունգարիայի երկակի միապետության ցամաքային ուժն էր 1867-1918 թվականներին: Այն բաղկացած էր երեք մասից ՝ համատեղ բանակ, կայսերական ավստրիական Landwehr և թագավորական հունգարական հոնվեդ:

Ավստրո-հունգարական բանակ.

Ավստրո-հունգարական բանակը Ավստրո-Հունգարիայի երկակի միապետության ցամաքային ուժն էր 1867-1918 թվականներին: Այն բաղկացած էր երեք մասից ՝ համատեղ բանակ, կայսերական ավստրիական Landwehr և թագավորական հունգարական հոնվեդ:

Ավստրո-հունգարական ռազմական առաքելություն Պարսկաստանում.

Ավստրո-հունգարական ռազմական առաքելությունը Պարսկաստանում 1879 թ.-ին Ավստրո-Հունգարիայի կողմից Քաջարի Պարսկաստանում ռազմական կազմակերպության զարգացումն էր, որը համարվում է Նասեր ալ-Դին շահի օրոք պարսից բանակը բարեփոխելու և մշտական ​​բանակ ստեղծելու ջանքերի մի մասը: Պարսկաստան Ասոցիացիան ուներ կորպուսի ուժ:

Պատերազմի նախարար (Ավստրո-Հունգարիա):

The Imperial եւ Royal նախարար պատերազմի, մինչեւ 1911 թ.: Reich նախարարը պատերազմի (Reichskriegsminister), եղել է մեկի ղեկավարը երեք ընդհանուր նախարարությունների կիսում է երկու պետությունների համար, որոնք կազմված են երկակի միապետություն է Ավստրո-Հունգարիայի իր ստեղծման Փոխզիջումներից 1867 թվականից մինչ դրա լուծարում ՝ 1918 թվական:

Ավստրո-Հունգարիա:

Ավստրո-Հունգարիան , որը հաճախ անվանում են Ավստրո-Հունգարական կայսրություն կամ Երկակի միապետություն , սահմանադրական միապետություն և մեծ տերություն էր Կենտրոնական Եվրոպայում 1867-1918 թվականներին: Այն ձևավորվեց Ավստրո-Հունգարիայի փոխզիջման արդյունքում և լուծարվեց պարտությունից հետո: Առաջին համաշխարհային պատերազմում:

Ավստրո-Հունգարիայի Ռ NavՈւ:

Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերը կամ կայսերական ու թագավորական պատերազմի նավատորմը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժն էր: Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի նավերը նշանակվել են SMS , Seiner Majestät Schiff- ի համար : Գոյություն ունենալով 1867-1918 թվականներին ՝ կուկ Կրիեգսմարինը գոյություն ունեցավ Ավստրո-Հունգարիա կազմավորվելուց հետո ՝ 1867 թվականին, և դադարեց գոյություն ունենալ կայսրության պարտությունից և Առաջին համաշխարհային պատերազմի ավարտին ՝ հետագա փլուզումից հետո:

Ավստրո-Հունգարիայի Ռ NavՈւ:

Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերը կամ կայսերական ու թագավորական պատերազմի նավատորմը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժն էր: Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի նավերը նշանակվել են SMS , Seiner Majestät Schiff- ի համար : Գոյություն ունենալով 1867-1918 թվականներին ՝ կուկ Կրիեգսմարինը գոյություն ունեցավ Ավստրո-Հունգարիա կազմավորվելուց հետո ՝ 1867 թվականին, և դադարեց գոյություն ունենալ կայսրության պարտությունից և Առաջին համաշխարհային պատերազմի ավարտին ՝ հետագա փլուզումից հետո:

Ավստրո-հունգարական Հյուսիսային բևեռի արշավախումբ.

Ավստրո-հունգարական Հյուսիսային բևեռի արշավախումբը Արկտիկայի արշավախումբ էր ՝ գտնելու Հյուսիս-Արևելք անցուղին, որը տևում էր 1872-1774 թվականներին ՝ Julուլիուս Պայերի և Կառլ Վեյպրեխտի ղեկավարությամբ: Արշավախումբը հայտնաբերեց և մասամբ ուսումնասիրեց Ֆրանց Յոզեֆ Լենդը:

Ավստրո-հունգարական Հյուսիսային բևեռի արշավախումբ.

Ավստրո-հունգարական Հյուսիսային բևեռի արշավախումբը Արկտիկայի արշավախումբ էր ՝ գտնելու Հյուսիս-Արևելք անցուղին, որը տևում էր 1872-1774 թվականներին ՝ Julուլիուս Պայերի և Կառլ Վեյպրեխտի ղեկավարությամբ: Արշավախումբը հայտնաբերեց և մասամբ ուսումնասիրեց Ֆրանց Յոզեֆ Լենդը:

Կայսերական խորհուրդ (Ավստրիա):

Կայսերական խորհուրդը Ավստրիայի կայսրության օրենսդիր մարմինն էր 1861 թվականից, իսկ 1867 թվականից ՝ Ավստրո-Հունգարիայի սահմաններում գտնվող isիսլեյթանիայի օրենսդիր մարմինը: Դա երկպալատ մարմին էր. Վերին պալատը Լորդերի պալատն էր, իսկ ստորին պալատը ՝ Պատգամավորների պալատը: Օրենք դառնալու համար օրինագծերը պետք է ընդունվեին երկու պալատները, ստորագրվեին կառավարության պատասխանատու նախարարի կողմից, իսկ հետո կայսեր կողմից տրվեին թագավորական համաձայնություն: Ընդունվելուց հետո օրենքները հրապարակվեցին Ռայխսեգետցբլատում : Կայսերական խորհրդից բացի, Սիսլեյթանիայի տասնհինգ անհատական ​​պսակ հողերը ունեին իրենց սննդակարգերը:

Գունավոր գիրք:

Դիվանագիտական ​​պատմության մեջ գունավոր գիրքը դիվանագիտական ​​նամակագրության և այլ փաստաթղթերի պաշտոնապես պատժված հավաքածու է, որը տպագրվել է կառավարության կողմից կրթական կամ քաղաքական նկատառումներով կամ ընթացիկ կամ անցյալի իրադարձությունների վերաբերյալ կառավարության դիրքորոշումը խթանելու համար: Ամենավաղը բրիտանական կապույտ գրքերն էին, որոնք թվագրվում են 17-րդ դարում: Առաջին համաշխարհային պատերազմում բոլոր մեծ տերություններն ունեին իրենց գունավոր գիրքը, ինչպիսիք են գերմանական սպիտակ գիրքը, ավստրիական կարմիր գիրքը, ռուսական նարնջագույն գիրքը և այլն:

Ավստրիական ժեստերի լեզու.

Ավստրիական ժեստերի լեզուն կամ Österreichische Gebärdensprache (ÖGS) ժեստերի լեզուն է, որն օգտագործվում է Ավստրիայի խուլ համայնքի կողմից ՝ մոտավորապես 10 000 մարդ:

Stormtroopers (Կայսերական Գերմանիա):

Stormtroopers- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմում գերմանական բանակի մասնագետ զինծառայողներ էին: Պատերազմի վերջին տարիներին Ստոտրուպպենը սովորեցրեց ներթափանցման մարտավարություն կիրառել `գերմանացիների հակառակորդի խրամատների վրա հարձակման կատարելագործված մեթոդի մի մասը: Այս մեթոդներով պատրաստված տղամարդիկ Գերմանիայում հայտնի էին որպես Sturmmann , որը կազմավորվել է Sturmtruppen ընկերություններում:

Ավստրո-հունգարական U-boat դասընթացներ.

Ավստրո-հունգարական U- նավատորմը ստեղծվել է Առաջին համաշխարհային պատերազմին նախորդող տասնամյակում: Դրանք կառուցվել են տարբեր նմուշների հիման վրա, շատերը `լիցենզիայի տակ գտնվող Գերմանիայից: Նրանք ծառայել են Միջերկրական ծովում իտալական, ֆրանսիական և բրիտանական նավերի դեմ պատերազմի ողջ ընթացքում որոշակի հաջողությամբ ՝ փոխարենը կորցնելով ծառայության մեջ գտնվող քսանութ նավերից ութը: Դրանք ամրապնդվում էին Կայսերական գերմանական նավատորմի Pola Flotilla- ով, որը հիմնականում բաղկացած էր ափամերձ U- նավերից, որոնք երկաթուղով տեղափոխվում էին Գերմանիայի հյուսիսային նավատորմերից դեպի Ադրիատիկ ծովի ափսին գտնվող ավստրիական նավահանգիստներ: Պատերազմի ավարտից հետո ՝ 1918 թ., Բոլոր ավստրիական սուզանավերը հանձնվեցին Անտանտի տերություններին, որոնք դրանք անհատապես հեռացնում էին: Քանի որ ինչպես Ավստրիան, այնպես էլ Հունգարիան դուրս եկան ծովային պատերազմից հետո, այդ ժամանակից ի վեր ոչ մի ավստրիական կամ հունգարական սուզանավ չի շահագործվել:

Ավստրո-հունգարական U-boat դասընթացներ.

Ավստրո-հունգարական U- նավատորմը ստեղծվել է Առաջին համաշխարհային պատերազմին նախորդող տասնամյակում: Դրանք կառուցվել են տարբեր նմուշների հիման վրա, շատերը `լիցենզիայի տակ գտնվող Գերմանիայից: Նրանք ծառայել են Միջերկրական ծովում իտալական, ֆրանսիական և բրիտանական նավերի դեմ պատերազմի ողջ ընթացքում որոշակի հաջողությամբ ՝ փոխարենը կորցնելով ծառայության մեջ գտնվող քսանութ նավերից ութը: Դրանք ամրապնդվում էին Կայսերական գերմանական նավատորմի Pola Flotilla- ով, որը հիմնականում բաղկացած էր ափամերձ U- նավերից, որոնք երկաթուղով տեղափոխվում էին Գերմանիայի հյուսիսային նավատորմերից դեպի Ադրիատիկ ծովի ափսին գտնվող ավստրիական նավահանգիստներ: Պատերազմի ավարտից հետո ՝ 1918 թ., Բոլոր ավստրիական սուզանավերը հանձնվեցին Անտանտի տերություններին, որոնք դրանք անհատապես հեռացնում էին: Քանի որ ինչպես Ավստրիան, այնպես էլ Հունգարիան դուրս եկան ծովային պատերազմից հետո, այդ ժամանակից ի վեր ոչ մի ավստրիական կամ հունգարական սուզանավ չի շահագործվել:

SM U-1 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-1 կամ UI- ը U-1 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել է Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ-ի կողմից և շահագործվում U-1- ը նախագծվել է Lake Torpedo Boat Company- ի ամերիկյան ռազմածովային ճարտարապետ Սայմոն Լեյքի կողմից, և այն կառուցվել է Pola- ի Navy Yard- ում: Նա ռազմածովային ուժերի կողմից ներքին առաջարկների մերժումից հետո օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերի մրցակցային գնահատման շրջանակներում գնված լճի նախագծով ստեղծված երկու սուզանավերից մեկն էր:

SM U-10 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-10 կամ UX- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-10 դասի սուզանավերի առաջատար նավ էր: Նա ի սկզբանե գերմանական Type UB I սուզանավ էր, որը պատվիրված էր Գերմանական կայսերական նավատորմի մեջ ՝ որպես SM UB-1 :

SM U-11 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ SM U-11 կամ U-XI- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերում U-10 դասի սուզանավ էր: Նա ի սկզբանե գերմանական Type UB I սուզանավ էր, որը պատվիրված էր Գերմանական կայսերական նավատորմի մեջ որպես SM UB-15 :

SM U-12 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-12 կամ U-XII- ը U-5 դասի սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում:

SM U-14 (Ավստրո-Հունգարիա):

SM U-14 կամ U-XIV- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին ավստրո-հունգարական նավատորմի U-նավ էր կամ սուզանավ: Նա մեկնարկել է 1912 թ.-ին, քանի որ Ֆրանսիայի Brumaire կարգի ստորջրյա Կյուրիի, սակայն գրավել եւ վերակառուցվել է ծառայություն Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի. Պատերազմի ավարտին սուզանավը վերադարձվեց Ֆրանսիա և վերականգնվեց նախկին անունով:

SM U-15 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM U-15 կամ U-XV- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի U-10 դասի սուզանավ կամ U-նավ էր: U-15- ը կառուցվել է Գերմանիայում և երկաթուղով առաքվել Պոլա, որտեղ նա հավաքվել և գործարկվել Նա շահագործման հանձնվեց 1915 - ի հոկտեմբերին: U-15- ը U-10 դասի ամենահաջողակ նավակն էր, որը խորտակեց ավելի քան 8,000 համախառն տոննա տոննա (GRT) վեց նավ: Նավակը գոյատևեց պատերազմից և հանձնվեց Իտալիային ՝ որպես պատերազմի հատուցում, և 1920-ին հանվեց:

SM U-16 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM U-16 կամ U-XVI- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի U-10 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր: U-16- ը կառուցվել է Գերմանիայում և երկաթուղով առաքվել Պոլա, որտեղ նա հավաքվել և ավարտվել է: 1915-ի սեպտեմբերին: Նա հանձնարարվեց 1915-ի հոկտեմբերին:

SM U-17 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM U-17 կամ U-XVII- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի U-10 դասի սուզանավ էր կամ U- նավ: U-17- ը տեղադրվեց Գերմանիայում 1915-ի ապրիլին և երկաթուղային ճանապարհով որոշ հատվածներով ուղարկվեց Պոլա: օգոստոսին, որտեղ նա հավաքվեց: Նա սեպտեմբերի վերջին հանձնվեց Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերին և հանձնարարվեց 1915-ի հոկտեմբերին:

SM UC-14:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-14- ը գերմանական տիպի UC I ականակիր սուզանավ էր կամ U- նավ: Գերմանական կայսերական նավատորմում U- նավը պատվիրվեց 1914-ի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915-ի հունվարի 28-ին և գործարկվեց մայիսի 13-ին: 1915. Նա գերմանական կայսերական նավատորմում նշանակվեց 1915 թվականի հունիսի 5-ին որպես SM UC-14 : UC-14- ի կողմից իր 38 պարեկներում տեղադրված ականներին վստահվում էր, որ խորտակվել է 20 նավ, որոնցից մեկը եղել է Regina Margherita իտալական նախահարձակ մարտական ​​ռազմանավը, որը 13,427 տոննա տեղաշարժով պատերազմի ընթացքում U- նավերի կողմից խորտակված ամենամեծ նավերից մեկն էր: UC-14- ը ականապատվել և խորտակվել է 1917 թվականի հոկտեմբերի 3-ին:

SM UC-15:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-15- ը գերմանական Type UC I ականակիր սուզանավ կամ U- նավ էր գերմանական կայսերական նավատորմում: U-նավը պատվիրվեց 1914-ի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915-ի հունվարի 28-ին և գործարկվեց մայիսի 19-ին: 1915. 1915 թվականի հունիսի 28-ին նրան հանձնարարեցին գերմանական կայսերական նավատորմ ՝ որպես SM UC-15 : Նրա ութ պարեկության ընթացքում UC-15- ի կողմից տեղադրված ականները համարվում են 3 նավի խորտակման մեջ: UC-15- ը անհետացավ 1916 - ի նոյեմբերին:

SM U-2 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-2 կամ U-II- ը U-1 դասի սուզանավերի կամ U- նավերի երկրորդ նավն էր, որը կառուցվել և շահագործվում էր Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի համար: U-2- ը նախագծվել է Lake Torpedo Boat Company- ի ամերիկյան ռազմածովային ճարտարապետ Սայմոն Լեյքի կողմից, և այն կառուցվել է Pola- ի ռազմածովային բակում: Նա ռազմածովային ուժերի կողմից ներքին առաջարկների մերժումից հետո օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերի մրցակցային գնահատման շրջանակներում գնված լճի նախագծով ստեղծված երկու սուզանավերից մեկն էր:

SM U-20 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-20 կամ U-XX- ը U-20 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի համար կառուցված և շահագործվող: U-20- ի դիզայնը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի Հավմանդեն դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM U-21 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-21 կամ U-XXI - U-20 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: U-21- ի դիզայնը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի « Հավմանդեն» դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM U-22 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-22 կամ U-XXII- ը U-20 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: U-22- ի նախագծումը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի « Հավմանդեն» դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM U-23 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-23 կամ U-XXIII- ը U-20 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: U-23- ի դիզայնը հիմնված էր Դանիական թագավորական նավատորմի Հավմանդեն դասի սուզանավերի վրա, և պատերազմի սկզբում հիմնականում հնացած էր:

SM UC-12:

SM UC-12- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ գերմանական կայսերական նավատորմում գերմանական Type UC I ականակիր սուզանավ էր կամ U- նավ:

SM UC-13:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-13- ը գերմանական տիպի UC I ականակիր սուզանավ կամ U- նավ էր գերմանական կայսերական նավատորմում: U-նավը արտադրության համար պատվիրվեց 1914 թվականի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915 թվականի հունվարի 28-ին և գործարկվեց 1915 թ. Մայիսի 11-ին: 1915 թ. Մայիսի 15-ին նա նշանակվեց Գերմանական կայսերական նավատորմ ՝ որպես SM UC-13 : Նրա երեք պարեկներում UC-13- ի կողմից տեղադրված ականները գնահատվում էին 3 նավի խորտակման մեջ:

SM UB-14:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM UB-14- ը գերմանական Type UB I սուզանավ կամ U- նավ էր գերմանական կայսերական նավատորմում: Սուզանավը հայտնի էր նաև Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի SM U-26 անվանումով :

SM U-27 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-27 կամ U-XXVII- ը ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 դասի U- նավերի կամ սուզանավերի առաջատար նավ էր: U-27- ը կառուցվել է Ավստրիայի Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից Pola Navy Yard- ում և գործարկվել է 1916 թվականի հոկտեմբերի 19-ին: Այն շահագործման հանձնվեց 1917 թվականի փետրվարի 24-ին:

SM U-28 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-28 կամ U-XXVIII ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-28- ը , որը կառուցվել է Pola Navy Yard- ում ավստրիական Cantiere Navale Triestino (CNT) ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1917-ի հունվարին և շահագործման հանձնվել հունիսին:

SM U-29 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-29 կամ U-XXIX ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-29- ը , որը կառուցվել է հունական հունական Ganz Danubius Fiume ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1916-ի հոկտեմբերին և շահագործման հանձնվել 1917-ի հունվարին:

SM U-3 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-3 կամ U-III- ը U-3 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն կառուցվել է Գերմանիայի Կիել քաղաքի Germaniawerft- ի կողմից:

SM U-30 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-30 կամ U-XXX ավստրո-հունգարական նավատորմի U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-30- ը , որը կառուցվել է Fiume- ի հունգարական Ganz Danubius ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1916-ի դեկտեմբերին և շահագործման հանձնվել 1917-ի փետրվարին:

SM U-31 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-31 կամ U-XXXI ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-31- ը , որը կառուցվել է Fiume- ի հունգարական Ganz Danubius ֆիրմայի կողմից, գործարկվել է 1917-ի մարտին և շահագործման հանձնվել ապրիլին:

SM U-32 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-32 կամ U-XXXII ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-32- ը , որը կառուցվել էր հունական հունական Ganz Danubius ընկերության կողմից Fiume- ում, գործարկվեց 1917-ի մայիսին և շահագործման հանձնվեց հունիսին:

SM U-35 (Գերմանիա):

SM U-35- ը գերմանական U 31 դասի U-նավ էր, որը գործում էր Միջերկրական ծովում Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին: Այն, ի վերջո, հանդիսացավ պատերազմին մասնակցող ամենահաջողված U- նավը, խորտակելով 224 նավ ընդհանուր 539 741 համախառն ռեգիստրի տոննա (GRT):

SM U-32 (Գերմանիա):

SM U-32- ը կայսերական գերմանական նավատորմի գերմանական Type U 31 U-նավ էր:

SM U-38:

SM U-38- ը գերմանական Type U 31 U- նավ էր, որը գործում էր Միջերկրական ծովում Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: Այն, ի վերջո, լինելով պատերազմի մասնակից ամենահաջողված երրորդ U- նավը ՝ խորտակեց 138 նավ, որոնք ընդհանուր առմամբ 299,985 տոննա էին: ,

SM U-39:

SM U-39- ը գերմանական Type U 31 U- նավ էր, որը գործում էր Միջերկրական ծովում Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում: Այն, ի վերջո, երկրորդն էր ամենահաջողված U- նավը, որը մասնակցում էր պատերազմին ՝ խորտակելով 157 նավ ընդհանուր 404 478 տոննա:

SM U-4 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-4- ը կամ U-IV- ը U-3 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և դա գերմանական Կիլի Germaniawerft- ի կողմից կառուցված դասի երկու նավերից երկրորդն էր:

SM U-40 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-40 կամ U-XL ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-40- ը , որը կառուցվել է Pola Navy Yard- ի ավստրիական Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից, գործարկվել է 1917-ի ապրիլին և շահագործման հանձնվել օգոստոսին:

SM U-41 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-41 կամ U-XLI ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-41- ը , որը կառուցվել է Ավստրիայի Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից Pola Navy Yard- ում, գործարկվել է 1917-ի նոյեմբերին: Երբ նա շահագործման հանձնվեց 1918-ի փետրվարին, նա դարձավ իր դասի վերջին նավը, որը ծառայության անցավ: Նա նաև հայրենիքում կառուցված վերջին ավստրո-հունգարական U-նավն էր, ով ծառայության անցավ:

SM UB-42:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM UB-42- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-42- ը պատերազմի ընթացքում գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում: Նա բաժանվեց Մալթայում 1920 թ.

SM UB-43:

SM UB-43 էր մի տեսակ UB II սուզանավ կամ U-boat համար գերմանական Կայսերական նավատորմի Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին UB-43 վաճառվել է Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի պատերազմի ժամանակ. Ավստրո-հունգարական ծառայության ժամանակ Բ- ն հանվեց նրա անունից և նա հայտնի էր որպես SM U-43 կամ U-XLIII որպես ավստրո-հունգարական U-43 դասի առաջատար նավ:

SM UB-44:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ SM UB-44- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-44- ը գործում էր Միջերկրական ծովում և անհետացել 1916-ի օգոստոսին:

SM UB-45:

SM UB-45- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվում էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում գերմանական կայսերական նավատորմի կողմից: UB-45- ը գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում, և այն խորտակվել էր ականի կողմից 1916-ի նոյեմբերին:

SM UB-46:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UB-46- ը տիպի UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-46- ը գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում, իսկ ականը խորտակվել էր 1916-ի դեկտեմբերին:

SM UB-47:

SM UB-47 էր մի տեսակ UB II սուզանավ կամ U-boat համար գերմանական Կայսերական նավատորմի Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին UB-47 վաճառվել է Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի պատերազմի ժամանակ. Ավստրո-հունգարական ծառայության ժամանակ Բ- ն հանվեց նրա անունից և նա հայտնի էր որպես SM U-47 կամ U-XLVII որպես ավստրո-հունգարական U-43 դասի անդամ :

SM U-5 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-5 կամ ուլտրամանուշակագույնը U-5 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն եղել է Whitehead & Co. of Fiume- ի կողմից կառուցված դասի երեք նավերից առաջինը իռլանդացի Johnոն Ֆիլիպ Հոլանդի նախագծից հետո:

SM U-6 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-6 կամ U-VI- ը U-5 դասի սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես արտասահմանյան սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն եղել է Whitehead & Co. of Fiume- ի կողմից կառուցված դասի երեք նավերից երկրորդը իռլանդացի Johnոն Ֆիլիպ Հոլանդի նախագծից հետո:

SM U-64:

SM U-64- ը Կայզերլիչե ծովային տիեզերական տիպի U-63 դասի սուզանավ էր, որը ծառայում էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին: Նա կառուցվել է 1916 թվականին և ծառայում էր Միջերկրական ծովում:

SM U-7 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-7 (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական U-bot- երից որևէ մեկի.

  • SM U-66 , պատվիրված որպես U-7 , ավստրո-հունգարական նավատորմի U-7 դասի առաջատար նավ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը. դարձավ գերմանական Type U 66 սուզանավի առաջատար նավը; անհետացավ 1917 թվականի սեպտեմբերին
  • SM UB-7 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-7 ; անհետացավ 1916 թվականի սեպտեմբերին
SM U-8 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-8- ը (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական հետևյալ նավերից մեկը.

  • SM U-67 , պատվիրված որպես U-8 , Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ U-7 դասի մաս ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը և դարձել գերմանական Type U 66 սուզանավերից մեկը. հանձնվեց բրիտանացիներին և բաժանվեց 1921 թվականին
  • SM UB-8 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-8 ; վաճառվել է Բուլղարիային 1916-ի մայիսին որպես Podvodnik թիվ 18 ; հանձնվեց Ֆրանսիային և բաժանվեց 1921-ի օգոստոսին
SM U-9 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-9- ը (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական հետևյալ նավերից մեկը.

  • SM U-68 , պատվիրված որպես U-9 , Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ U-7 դասի մաս ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը և դարձել գերմանական Type U 66 սուզանավերից մեկը. խորտակվել է 1916 թվականի մարտին բրիտանական Q նավի առաջին պարեկության ժամանակ
  • SM UB-3 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-9 ; անհետացավ 1915 թվականի մայիսին
SM U-1 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-1 կամ UI- ը U-1 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել է Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ-ի կողմից և շահագործվում U-1- ը նախագծվել է Lake Torpedo Boat Company- ի ամերիկյան ռազմածովային ճարտարապետ Սայմոն Լեյքի կողմից, և այն կառուցվել է Pola- ի Navy Yard- ում: Նա ռազմածովային ուժերի կողմից ներքին առաջարկների մերժումից հետո օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերի մրցակցային գնահատման շրջանակներում գնված լճի նախագծով ստեղծված երկու սուզանավերից մեկն էր:

SM U-2 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-2 կամ U-II- ը U-1 դասի սուզանավերի կամ U- նավերի երկրորդ նավն էր, որը կառուցվել և շահագործվում էր Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի համար: U-2- ը նախագծվել է Lake Torpedo Boat Company- ի ամերիկյան ռազմածովային ճարտարապետ Սայմոն Լեյքի կողմից, և այն կառուցվել է Pola- ի ռազմածովային բակում: Նա ռազմածովային ուժերի կողմից ներքին առաջարկների մերժումից հետո օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերի մրցակցային գնահատման շրջանակներում գնված լճի նախագծով ստեղծված երկու սուզանավերից մեկն էր:

SM U-3 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-3 կամ U-III- ը U-3 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն կառուցվել է Գերմանիայի Կիել քաղաքի Germaniawerft- ի կողմից:

SM U-4 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-4- ը կամ U-IV- ը U-3 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և դա գերմանական Կիլի Germaniawerft- ի կողմից կառուցված դասի երկու նավերից երկրորդն էր:

SM U-9 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-9- ը (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական հետևյալ նավերից մեկը.

  • SM U-68 , պատվիրված որպես U-9 , Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ U-7 դասի մաս ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը և դարձել գերմանական Type U 66 սուզանավերից մեկը. խորտակվել է 1916 թվականի մարտին բրիտանական Q նավի առաջին պարեկության ժամանակ
  • SM UB-3 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-9 ; անհետացավ 1915 թվականի մայիսին
SM U-64:

SM U-64- ը Կայզերլիչե ծովային տիեզերական տիպի U-63 դասի սուզանավ էր, որը ծառայում էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին: Նա կառուցվել է 1916 թվականին և ծառայում էր Միջերկրական ծովում:

SM U-5 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-5 կամ ուլտրամանուշակագույնը U-5 դասի սուզանավերի կամ U- նավակների առաջատար նավ էր, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես օտարերկրյա սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն եղել է Whitehead & Co. of Fiume- ի կողմից կառուցված դասի երեք նավերից առաջինը իռլանդացի Johnոն Ֆիլիպ Հոլանդի նախագծից հետո:

SM U-6 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-6 կամ U-VI- ը U-5 դասի սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում: Սուզանավը կառուցվել է որպես արտասահմանյան սուզանավերի նախագծերը գնահատելու ծրագրի մի մաս, և այն եղել է Whitehead & Co. of Fiume- ի կողմից կառուցված դասի երեք նավերից երկրորդը իռլանդացի Johnոն Ֆիլիպ Հոլանդի նախագծից հետո:

SM U-7 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-7 (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական U-bot- երից որևէ մեկի.

  • SM U-66 , պատվիրված որպես U-7 , ավստրո-հունգարական նավատորմի U-7 դասի առաջատար նավ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը. դարձավ գերմանական Type U 66 սուզանավի առաջատար նավը; անհետացավ 1917 թվականի սեպտեմբերին
  • SM UB-7 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-7 ; անհետացավ 1916 թվականի սեպտեմբերին
SM U-8 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-8- ը (Ավստրո-Հունգարիա) կարող է վկայակոչել Առաջին համաշխարհային պատերազմի գերմանական հետևյալ նավերից մեկը.

  • SM U-67 , պատվիրված որպես U-8 , Ավստրո-Հունգարիայի Ռ Nav ՈՒ U-7 դասի մաս ; վաճառվել է Գերմանիային մինչև 1915-ի մեկնարկը և դարձել գերմանական Type U 66 սուզանավերից մեկը. հանձնվեց բրիտանացիներին և բաժանվեց 1921 թվականին
  • SM UB-8 , գերմանական Type UB I սուզանավ, որը գործում էր Միջերկրական ծովում; համազգեստավորված որպես Ավստրո-Հունգարական U-boat SM U-8 ; վաճառվել է Բուլղարիային 1916-ի մայիսին որպես Podvodnik թիվ 18 ; հանձնվեց Ֆրանսիային և բաժանվեց 1921-ի օգոստոսին
SM U-10 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-10 կամ UX- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-10 դասի սուզանավերի առաջատար նավ էր: Նա ի սկզբանե գերմանական Type UB I սուզանավ էր, որը պատվիրված էր Գերմանական կայսերական նավատորմի մեջ ՝ որպես SM UB-1 :

SM U-11 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ SM U-11 կամ U-XI- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերում U-10 դասի սուզանավ էր: Նա ի սկզբանե գերմանական Type UB I սուզանավ էր, որը պատվիրված էր Գերմանական կայսերական նավատորմի մեջ որպես SM UB-15 :

SM U-12 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-12 կամ U-XII- ը U-5 դասի սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվել է Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի կողմից Առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ և դրա ընթացքում:

SM U-14 (Ավստրո-Հունգարիա):

SM U-14 կամ U-XIV- ը Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին ավստրո-հունգարական նավատորմի U-նավ էր կամ սուզանավ: Նա մեկնարկել է 1912 թ.-ին, քանի որ Ֆրանսիայի Brumaire կարգի ստորջրյա Կյուրիի, սակայն գրավել եւ վերակառուցվել է ծառայություն Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի. Պատերազմի ավարտին սուզանավը վերադարձվեց Ֆրանսիա և վերականգնվեց նախկին անունով:

SM UC-15:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UC-15- ը գերմանական Type UC I ականակիր սուզանավ կամ U- նավ էր գերմանական կայսերական նավատորմում: U-նավը պատվիրվեց 1914-ի նոյեմբերի 23-ին, տեղադրվեց 1915-ի հունվարի 28-ին և գործարկվեց մայիսի 19-ին: 1915. 1915 թվականի հունիսի 28-ին նրան հանձնարարեցին գերմանական կայսերական նավատորմ ՝ որպես SM UC-15 : Նրա ութ պարեկության ընթացքում UC-15- ի կողմից տեղադրված ականները համարվում են 3 նավի խորտակման մեջ: UC-15- ը անհետացավ 1916 - ի նոյեմբերին:

SM U-40 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-40 կամ U-XL ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-40- ը , որը կառուցվել է Pola Navy Yard- ի ավստրիական Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից, գործարկվել է 1917-ի ապրիլին և շահագործման հանձնվել օգոստոսին:

SM U-41 (Ավստրիա-Հունգարիա):

SM U-41 կամ U-XLI ավստրո-հունգարական նավատորմի համար U-27 կարգի U-նավ էր կամ սուզանավ: U-41- ը , որը կառուցվել է Ավստրիայի Cantiere Navale Triestino (CNT) ընկերության կողմից Pola Navy Yard- ում, գործարկվել է 1917-ի նոյեմբերին: Երբ նա շահագործման հանձնվեց 1918-ի փետրվարին, նա դարձավ իր դասի վերջին նավը, որը ծառայության անցավ: Նա նաև հայրենիքում կառուցված վերջին ավստրո-հունգարական U-նավն էր, ով ծառայության անցավ:

SM UB-42:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM UB-42- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-42- ը պատերազմի ընթացքում գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում: Նա բաժանվեց Մալթայում 1920 թ.

SM UB-43:

SM UB-43 էր մի տեսակ UB II սուզանավ կամ U-boat համար գերմանական Կայսերական նավատորմի Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին UB-43 վաճառվել է Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի պատերազմի ժամանակ. Ավստրո-հունգարական ծառայության ժամանակ Բ- ն հանվեց նրա անունից և նա հայտնի էր որպես SM U-43 կամ U-XLIII որպես ավստրո-հունգարական U-43 դասի առաջատար նավ:

SM UB-44:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ SM UB-44- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-44- ը գործում էր Միջերկրական ծովում և անհետացել 1916-ի օգոստոսին:

SM UB-45:

SM UB-45- ը Type UB II սուզանավ էր կամ U- նավ, որը կառուցվել և շահագործվում էր Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում գերմանական կայսերական նավատորմի կողմից: UB-45- ը գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում, և այն խորտակվել էր ականի կողմից 1916-ի նոյեմբերին:

SM UB-46:

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM UB-46- ը տիպի UB II սուզանավ էր կամ U- նավ `գերմանական կայսերական նավատորմի համար: UB-46- ը գործում էր Միջերկրական ծովում և Սև ծովերում, իսկ ականը խորտակվել էր 1916-ի դեկտեմբերին:

SM UB-47:

SM UB-47 էր մի տեսակ UB II սուզանավ կամ U-boat համար գերմանական Կայսերական նավատորմի Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին UB-47 վաճառվել է Ավստրո-Հունգարիայի նավատորմի պատերազմի ժամանակ. Ավստրո-հունգարական ծառայության ժամանակ Բ- ն հանվեց նրա անունից և նա հայտնի էր որպես SM U-47 կամ U-XLVII որպես ավստրո-հունգարական U-43 դասի անդամ :

SM U-15 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի տարիներին SM U-15 կամ U-XV- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի U-10 դասի սուզանավ կամ U-նավ էր: U-15- ը կառուցվել է Գերմանիայում և երկաթուղով առաքվել Պոլա, որտեղ նա հավաքվել և գործարկվել Նա շահագործման հանձնվեց 1915 - ի հոկտեմբերին: U-15- ը U-10 դասի ամենահաջողակ նավակն էր, որը խորտակեց ավելի քան 8,000 համախառն տոննա տոննա (GRT) վեց նավ: Նավակը գոյատևեց պատերազմից և հանձնվեց Իտալիային ՝ որպես պատերազմի հատուցում, և 1920-ին հանվեց:

SM U-16 (Ավստրիա-Հունգարիա):

Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում SM U-16 կամ U-XVI- ը Ավստրո-Հունգարիայի ռազմածովային ուժերի U-10 դասի սուզանավ կամ U- նավ էր: U-16- ը կառուցվել է Գերմանիայում և երկաթուղով առաքվել Պոլա, որտեղ նա հավաքվել և ավարտվել է: 1915-ի սեպտեմբերին: Նա հանձնարարվեց 1915-ի հոկտեմբերին:

No comments:

Post a Comment

Authoritarian socialism, Conservatism, Conservatism

Ավտորիտար սոցիալիզմ Ավտորիտար սոցիալիզմը կամ վերևից սոցիալիզմը տնտեսական և քաղաքական համակարգ է, որը սատարում է սոցիալիստական ​​տնտես...