WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
WorldRunner- ի 3-D մարտերը: 3-D Battles of WorldRunner , որն ի սկզբանե թողարկվել է Japan ապոնիայում որպես Tobidase Daisakusen , 1987-ի երրորդ անձի ռելսային հրաձիգ պլատֆորմային տեսախաղ է, որը մշակվել և հրապարակվել է Square- ի կողմից Ընտանեկան համակարգչային սկավառակային համակարգի համար: Այն հետագայում տեղափոխվեց փամփուշտի ձևաչափ և հրապարակվեց Acclaim- ի կողմից Nintendo Entertainment System- ի համար: | |
3D համակարգչային գրաֆիկա: 3D համակարգչային գրաֆիկա կամ եռաչափ համակարգչային գրաֆիկա ՝ գրաֆիկա է, որն օգտագործում է երկրաչափական տվյալների եռաչափ ներկայացում, որոնք պահվում են համակարգչում ՝ հաշվարկներ կատարելու և 2D պատկերներ տալու նպատակով: Արդյունքում ստացված պատկերները կարող են պահվել ավելի ուշ դիտելու համար կամ ցուցադրվել իրական ժամանակում: Ի տարբերություն 3D ֆիլմի և նմանատիպ տեխնիկայի, արդյունքը երկչափ է ՝ առանց հիմնավոր լինելու պատրանքի: | |
3D համակարգչային գրաֆիկա: 3D համակարգչային գրաֆիկա կամ եռաչափ համակարգչային գրաֆիկա ՝ գրաֆիկա է, որն օգտագործում է երկրաչափական տվյալների եռաչափ ներկայացում, որոնք պահվում են համակարգչում ՝ հաշվարկներ կատարելու և 2D պատկերներ տալու նպատակով: Արդյունքում ստացված պատկերները կարող են պահվել ավելի ուշ դիտելու համար կամ ցուցադրվել իրական ժամանակում: Ի տարբերություն 3D ֆիլմի և նմանատիպ տեխնիկայի, արդյունքը երկչափ է ՝ առանց հիմնավոր լինելու պատրանքի: | |
3D աուդիո էֆեկտ: 3D աուդիո էֆեկտները ձայնային էֆեկտների խումբ են, որոնք շահարկում են ստերեո բարձրախոսների, շրջապատող ձայնային բարձրախոսների, բարձրախոսների զանգվածների կամ ականջակալների կողմից արտադրված ձայնը: Սա հաճախ ներառում է ձայնային աղբյուրների վիրտուալ տեղադրում ցանկացած վայրում ՝ ծավալային տարածքում, ներառյալ ունկնդրի ետևում, վերևում կամ ներքևում: | |
3D բջիջների մշակույթ. 3D բջիջների մշակույթը արհեստականորեն ստեղծված միջավայր է, որտեղ կենսաբանական բջիջներին թույլատրվում է աճել կամ փոխազդել իրենց շրջապատի հետ `բոլոր երեք հարթություններում: Ի տարբերություն 2D միջավայրի, 3D բջիջների մշակույթը թույլ է տալիս in vitro բջիջներին աճել բոլոր ուղղություններով, նման է այն բանի, թե ինչպես նրանք vivo կաճեին: Այս եռաչափ մշակույթները սովորաբար աճեցվում են բիոռեակտիվներում, փոքր պարկուճներում, որոնցում բջիջները կարող են վերածվել սֆերոիդների կամ 3D բջիջների գաղութների: Մոտավորապես 300 գնդաձեւ սովորաբար մշակվում է մեկ բիոռեակտորով: | |
Զրուցարան: Chat րուցարան կամ զրուցարան տերմինը հիմնականում օգտագործվում է սինխրոն կոնֆերանսի ցանկացած ձևը նկարագրելու համար, երբեմն նույնիսկ ասինխրոն կոնֆերանս: Այսպիսով, տերմինը կարող է նշանակել ցանկացած տեխնոլոգիա `իրական ժամանակում առցանց զրույցից և անծանոթ մարդկանց հետ առցանց փոխազդեցությունից մինչև լիովին սուզվող գրաֆիկական սոցիալական միջավայր: | |
Եռաչափ շախմատ. Եռաչափ շախմատը շախմատի ցանկացած տարբերակ է, որն օգտագործում է տարբեր մակարդակներ ներկայացնող բազմաթիվ տախտակներ, որոնք թույլ են տալիս շախմատի նրբություններին շարժվել երեք ֆիզիկական չափումներով: Գործնական խաղում դա սովորաբար ձեռք է բերվում տախտակների միջոցով, որոնք ներկայացնում են միմյանց կողքին տարբեր շերտեր: | |
3D համակարգչային գրաֆիկա: 3D համակարգչային գրաֆիկա կամ եռաչափ համակարգչային գրաֆիկա ՝ գրաֆիկա է, որն օգտագործում է երկրաչափական տվյալների եռաչափ ներկայացում, որոնք պահվում են համակարգչում ՝ հաշվարկներ կատարելու և 2D պատկերներ տալու նպատակով: Արդյունքում ստացված պատկերները կարող են պահվել ավելի ուշ դիտելու համար կամ ցուցադրվել իրական ժամանակում: Ի տարբերություն 3D ֆիլմի և նմանատիպ տեխնիկայի, արդյունքը երկչափ է ՝ առանց հիմնավոր լինելու պատրանքի: | |
3D համակարգչային գրաֆիկա: 3D համակարգչային գրաֆիկա կամ եռաչափ համակարգչային գրաֆիկա ՝ գրաֆիկա է, որն օգտագործում է երկրաչափական տվյալների եռաչափ ներկայացում, որոնք պահվում են համակարգչում ՝ հաշվարկներ կատարելու և 2D պատկերներ տալու նպատակով: Արդյունքում ստացված պատկերները կարող են պահվել ավելի ուշ դիտելու համար կամ ցուցադրվել իրական ժամանակում: Ի տարբերություն 3D ֆիլմի և նմանատիպ տեխնիկայի, արդյունքը երկչափ է ՝ առանց հիմնավոր լինելու պատրանքի: | |
Կարտեզյան կոորդինատային համակարգ. Կարտեզյան կոորդինատային համակարգը ինքնաթիռում կոորդինատային համակարգ է, որը յուրաքանչյուր կետը եզակիորեն սահմանում է զույգ թվային կոորդինատներով , որոնք ստորագրված հեռավորություններն են կետից մինչև երկու ուղղահայաց ուղղահայաց կողմնորոշված գծերից, չափված նույն երկարության երկարությամբ: Յուրաքանչյուր տեղեկատու տող կոչվում է համակարգված առանցք կամ համակարգի պարզապես առանցք , և այն կետը, որտեղ նրանք հանդիպում են, դրա ծագումն է ՝ պատվիրված զույգով (0, 0) : Կոորդինատները կարող են նաև սահմանվել որպես կետի ուղղահայաց կանխատեսումների դիրքեր երկու առանցքների վրա `արտահայտված որպես ծագումից ստորագրված հեռավորություններ: | |
3D սկանավորում: 3D սկանավորումն իրական աշխարհի օբյեկտի կամ միջավայրի վերլուծության գործընթաց է `դրա ձևի և, հնարավոր է, արտաքին տեսքի վերաբերյալ տվյալներ հավաքելու համար: Հավաքված տվյալներն այնուհետև կարող են օգտագործվել թվային 3D մոդելներ կառուցելու համար: | |
3D սկանավորում: 3D սկանավորումն իրական աշխարհի օբյեկտի կամ միջավայրի վերլուծության գործընթաց է `դրա ձևի և, հնարավոր է, արտաքին տեսքի վերաբերյալ տվյալներ հավաքելու համար: Հավաքված տվյալներն այնուհետև կարող են օգտագործվել թվային 3D մոդելներ կառուցելու համար: | |
Ստերեո էկրան: Ստերեո էկրանը ցուցադրման սարք է, որն ունակ է հեռադիտական տեսողության համար կարծրատիպի միջոցով դիտողին հաղորդել խորության ընկալումը: | |
Գծային առաձգականություն: Գծային առաձգականությունը մաթեմատիկական մոդել է այն բանի, թե ինչպես են պինդ առարկաները դեֆորմացվում և դառնում ներքին լարվածություն ՝ պայմանավորված բեռնման պայմանների պատճառով: Դա առաձգականության առավել ընդհանուր ոչ գծային տեսության պարզեցում է և շարունակական մեխանիկայի ճյուղ: | |
3D ֆիլմ: 3D ֆիլմերը շարժական նկարներ են, որոնք ստեղծվել են եռաչափ կայունության պատրանք տալու համար, սովորաբար ՝ հատուկ դիտող սարքերի օգնությամբ: Դրանք ինչ-որ ձևով գոյություն ունեն 1915 թվականից ի վեր, բայց մեծ մասամբ տեղափոխվել էին շարժապատկերների արդյունաբերության մի տեղ ՝ 3D ֆիլմ ֆիլմ արտադրելու և ցուցադրելու համար պահանջվող ծախսատար ապարատային և գործընթացների և ստանդարտացված ձևաչափի բացակայության համար բոլոր հատվածների համար: զվարճանքի բիզնես: Այնուամենայնիվ, 1950-ականներին ամերիկյան կինեմատոգրաֆում ակնհայտորեն ցուցադրվեցին 3D ֆիլմեր, որոնք հետագայում համաշխարհային վերածնունդ ապրեցին 1980-90-ականներին `IMAX բարձրակարգ թատրոնների և Դիսնեյի թեմաներով վայրերի ղեկավարմամբ: 3D ֆիլմերը դարձավ ավելի հաջողակ ողջ 2000s, peaking հետ հաջողության 3D շնորհանդեսներ Անձնանշան 2009 թվականի դեկտեմբերին, որից հետո 3D ֆիլմերը կրկին նվազել է ժողովրդականությունը. Որոշ ռեժիսորներ նաև ավելի փորձնական մոտեցումներ են ցուցաբերել 3D կինոնկարների նկատմամբ, որոնցից հատկապես նշանավոր հեղինակ Jeanան-Լյուկ Գոդարն է իր « bտեսություն լեզվից» ֆիլմում: | |
3D ֆիլմ: 3D ֆիլմերը շարժական նկարներ են, որոնք ստեղծվել են եռաչափ կայունության պատրանք տալու համար, սովորաբար ՝ հատուկ դիտող սարքերի օգնությամբ: Դրանք ինչ-որ ձևով գոյություն ունեն 1915 թվականից ի վեր, բայց մեծ մասամբ տեղափոխվել էին շարժապատկերների արդյունաբերության մի տեղ ՝ 3D ֆիլմ ֆիլմ արտադրելու և ցուցադրելու համար պահանջվող ծախսատար ապարատային և գործընթացների և ստանդարտացված ձևաչափի բացակայության համար բոլոր հատվածների համար: զվարճանքի բիզնես: Այնուամենայնիվ, 1950-ականներին ամերիկյան կինեմատոգրաֆում ակնհայտորեն ցուցադրվեցին 3D ֆիլմեր, որոնք հետագայում համաշխարհային վերածնունդ ապրեցին 1980-90-ականներին `IMAX բարձրակարգ թատրոնների և Դիսնեյի թեմաներով վայրերի ղեկավարմամբ: 3D ֆիլմերը դարձավ ավելի հաջողակ ողջ 2000s, peaking հետ հաջողության 3D շնորհանդեսներ Անձնանշան 2009 թվականի դեկտեմբերին, որից հետո 3D ֆիլմերը կրկին նվազել է ժողովրդականությունը. Որոշ ռեժիսորներ նաև ավելի փորձնական մոտեցումներ են ցուցաբերել 3D կինոնկարների նկատմամբ, որոնցից հատկապես նշանավոր հեղինակ Jeanան-Լյուկ Գոդարն է իր « bտեսություն լեզվից» ֆիլմում: | |
Ստերեոսկոպիա: Ստերեոսկոպիան հեռադիտային տեսողության կարծրատիպի միջոցով պատկերում խորության պատրանքի ստեղծման կամ ուժեղացման տեխնիկա է: Ստերեոսկոպիա բառն առաջացել է հունարենից στερεός (ստերեոներ) «ամուր, ամուր» և σκοπέω (skopeō) 'նայել, տեսնել': Steանկացած ստերեոսկոպիկ պատկեր կոչվում է ստերեոգրամա : Ի սկզբանե, ստերեոգրաման վերաբերում էր մի զույգ ստերեո պատկերների, որոնք կարող էին դիտվել ստերեոսկոպի միջոցով: | |
Եռաչափ գրաֆիկ: Եռաչափ գրաֆիկը կարող է վկայակոչել
| |
3D համակարգչային գրաֆիկա: 3D համակարգչային գրաֆիկա կամ եռաչափ համակարգչային գրաֆիկա ՝ գրաֆիկա է, որն օգտագործում է երկրաչափական տվյալների եռաչափ ներկայացում, որոնք պահվում են համակարգչում ՝ հաշվարկներ կատարելու և 2D պատկերներ տալու նպատակով: Արդյունքում ստացված պատկերները կարող են պահվել ավելի ուշ դիտելու համար կամ ցուցադրվել իրական ժամանակում: Ի տարբերություն 3D ֆիլմի և նմանատիպ տեխնիկայի, արդյունքը երկչափ է ՝ առանց հիմնավոր լինելու պատրանքի: | |
3D XPoint: 3D XPoint- ը ոչ ցնդող հիշողության (NVM) տեխնոլոգիա է, որը համատեղ մշակվել է Intel- ի և Micron Technology- ի կողմից: Այն հայտարարվել է 2015-ի հուլիսին և 2017-ի ապրիլից մատչելի է Optane (Intel) ապրանքանիշի ներքո բաց շուկայում: Բիթի պահուստը հիմնված է զանգվածային դիմադրության փոփոխության վրա, զուգահեռաբար տեղադրվող տվյալների հասանելի ցանցի միմյանց հետ հավաքվող ցանցի հետ: Սկզբնական գները պակաս են, քան դինամիկ պատահական հասանելիության հիշողությունից (DRAM), բայց ավելին են, քան ֆլեշ հիշողությունից: | |
3D մոդելավորում: 3D համակարգչային գրաֆիկայում 3D մոդելավորումը մասնագիտացված ծրագրակազմի միջոցով օբյեկտի ցանկացած մակերեսի երեք հարթություններում մաթեմատիկական ներկայացման մշակման գործընթաց է: Ապրանքը կոչվում է 3D մոդել : Ինչ-որ մեկը, ով աշխատում է 3D մոդելների հետ, կարող է անվանվել որպես 3D նկարիչ կամ 3D մոդելավորող : 3D մոդելը կարող է նաև ցուցադրվել որպես երկչափ պատկեր 3D գործողություն կոչվող գործընթացի միջոցով կամ օգտագործվել ֆիզիկական երեւույթների համակարգչային սիմուլյացիայի մեջ: 3D մոդելը կարող է ֆիզիկապես ստեղծվել `օգտագործելով 3D տպագրական սարքեր, որոնք կազմում են մոդելի 2D շերտեր եռաչափ նյութով` միաժամանակ մեկ շերտով: Խաղերի մշակման տեսանկյունից 3D մոդելավորումը պարզապես փուլ է զարգացման ողջ գործընթացում: | |
3D մոդելավորում: 3D համակարգչային գրաֆիկայում 3D մոդելավորումը մասնագիտացված ծրագրակազմի միջոցով օբյեկտի ցանկացած մակերեսի երեք հարթություններում մաթեմատիկական ներկայացման մշակման գործընթաց է: Ապրանքը կոչվում է 3D մոդել : Ինչ-որ մեկը, ով աշխատում է 3D մոդելների հետ, կարող է անվանվել որպես 3D նկարիչ կամ 3D մոդելավորող : 3D մոդելը կարող է նաև ցուցադրվել որպես երկչափ պատկեր 3D գործողություն կոչվող գործընթացի միջոցով կամ օգտագործվել ֆիզիկական երեւույթների համակարգչային սիմուլյացիայի մեջ: 3D մոդելը կարող է ֆիզիկապես ստեղծվել `օգտագործելով 3D տպագրական սարքեր, որոնք կազմում են մոդելի 2D շերտեր եռաչափ նյութով` միաժամանակ մեկ շերտով: Խաղերի մշակման տեսանկյունից 3D մոդելավորումը պարզապես փուլ է զարգացման ողջ գործընթացում: | |
3D մոդելավորում: 3D համակարգչային գրաֆիկայում 3D մոդելավորումը մասնագիտացված ծրագրակազմի միջոցով օբյեկտի ցանկացած մակերեսի երեք հարթություններում մաթեմատիկական ներկայացման մշակման գործընթաց է: Ապրանքը կոչվում է 3D մոդել : Ինչ-որ մեկը, ով աշխատում է 3D մոդելների հետ, կարող է անվանվել որպես 3D նկարիչ կամ 3D մոդելավորող : 3D մոդելը կարող է նաև ցուցադրվել որպես երկչափ պատկեր 3D գործողություն կոչվող գործընթացի միջոցով կամ օգտագործվել ֆիզիկական երեւույթների համակարգչային սիմուլյացիայի մեջ: 3D մոդելը կարող է ֆիզիկապես ստեղծվել `օգտագործելով 3D տպագրական սարքեր, որոնք կազմում են մոդելի 2D շերտեր եռաչափ նյութով` միաժամանակ մեկ շերտով: Խաղերի մշակման տեսանկյունից 3D մոդելավորումը պարզապես փուլ է զարգացման ողջ գործընթացում: | |
Մարդու ինտերֆեյսի սարք. Մարդու ինտերֆեյսի սարքը կամ HID- ը համակարգչային սարքի մի տեսակ է, որը սովորաբար օգտագործվում է մարդու կողմից, որը մարդկանցից ներմուծում է և արտադրանք տալիս մարդկանց: | |
3D ֆիլմ: 3D ֆիլմերը շարժական նկարներ են, որոնք ստեղծվել են եռաչափ կայունության պատրանք տալու համար, սովորաբար ՝ հատուկ դիտող սարքերի օգնությամբ: Դրանք ինչ-որ ձևով գոյություն ունեն 1915 թվականից ի վեր, բայց մեծ մասամբ տեղափոխվել էին շարժապատկերների արդյունաբերության մի տեղ ՝ 3D ֆիլմ ֆիլմ արտադրելու և ցուցադրելու համար պահանջվող ծախսատար ապարատային և գործընթացների և ստանդարտացված ձևաչափի բացակայության համար բոլոր հատվածների համար: զվարճանքի բիզնես: Այնուամենայնիվ, 1950-ականներին ամերիկյան կինեմատոգրաֆում ակնհայտորեն ցուցադրվեցին 3D ֆիլմեր, որոնք հետագայում համաշխարհային վերածնունդ ապրեցին 1980-90-ականներին `IMAX բարձրակարգ թատրոնների և Դիսնեյի թեմաներով վայրերի ղեկավարմամբ: 3D ֆիլմերը դարձավ ավելի հաջողակ ողջ 2000s, peaking հետ հաջողության 3D շնորհանդեսներ Անձնանշան 2009 թվականի դեկտեմբերին, որից հետո 3D ֆիլմերը կրկին նվազել է ժողովրդականությունը. Որոշ ռեժիսորներ նաև ավելի փորձնական մոտեցումներ են ցուցաբերել 3D կինոնկարների նկատմամբ, որոնցից հատկապես նշանավոր հեղինակ Jeanան-Լյուկ Գոդարն է իր « bտեսություն լեզվից» ֆիլմում: | |
3D ֆիլմ: 3D ֆիլմերը շարժական նկարներ են, որոնք ստեղծվել են եռաչափ կայունության պատրանք տալու համար, սովորաբար ՝ հատուկ դիտող սարքերի օգնությամբ: Դրանք ինչ-որ ձևով գոյություն ունեն 1915 թվականից ի վեր, բայց մեծ մասամբ տեղափոխվել էին շարժապատկերների արդյունաբերության մի տեղ ՝ 3D ֆիլմ ֆիլմ արտադրելու և ցուցադրելու համար պահանջվող ծախսատար ապարատային և գործընթացների և ստանդարտացված ձևաչափի բացակայության համար բոլոր հատվածների համար: զվարճանքի բիզնես: Այնուամենայնիվ, 1950-ականներին ամերիկյան կինեմատոգրաֆում ակնհայտորեն ցուցադրվեցին 3D ֆիլմեր, որոնք հետագայում համաշխարհային վերածնունդ ապրեցին 1980-90-ականներին `IMAX բարձրակարգ թատրոնների և Դիսնեյի թեմաներով վայրերի ղեկավարմամբ: 3D ֆիլմերը դարձավ ավելի հաջողակ ողջ 2000s, peaking հետ հաջողության 3D շնորհանդեսներ Անձնանշան 2009 թվականի դեկտեմբերին, որից հետո 3D ֆիլմերը կրկին նվազել է ժողովրդականությունը. Որոշ ռեժիսորներ նաև ավելի փորձնական մոտեցումներ են ցուցաբերել 3D կինոնկարների նկատմամբ, որոնցից հատկապես նշանավոր հեղինակ Jeanան-Լյուկ Գոդարն է իր « bտեսություն լեզվից» ֆիլմում: | |
3D աուդիո էֆեկտ: 3D աուդիո էֆեկտները ձայնային էֆեկտների խումբ են, որոնք շահարկում են ստերեո բարձրախոսների, շրջապատող ձայնային բարձրախոսների, բարձրախոսների զանգվածների կամ ականջակալների կողմից արտադրված ձայնը: Սա հաճախ ներառում է ձայնային աղբյուրների վիրտուալ տեղադրում ցանկացած վայրում ՝ ծավալային տարածքում, ներառյալ ունկնդրի ետևում, վերևում կամ ներքևում: | |
3D տպագրություն. 3D տպագրություն կամ հավելանյութերի արտադրություն ՝ CAD մոդելի կամ թվային 3D մոդելի եռաչափ օբյեկտի կառուցում է: «3D տպագրություն» տերմինը կարող է վերաբերել մի շարք գործընթացների, երբ նյութը ավանդադրվում է, միանում կամ ամրանում է համակարգչային հսկողության ներքո `ստեղծելով եռաչափ օբյեկտ, որի հետ միասին նյութը ավելացվում է, սովորաբար շերտ առ շերտ: | |
3D տպագրություն. 3D տպագրություն կամ հավելանյութերի արտադրություն ՝ CAD մոդելի կամ թվային 3D մոդելի եռաչափ օբյեկտի կառուցում է: «3D տպագրություն» տերմինը կարող է վերաբերել մի շարք գործընթացների, երբ նյութը ավանդադրվում է, միանում կամ ամրանում է համակարգչային հսկողության ներքո `ստեղծելով եռաչափ օբյեկտ, որի հետ միասին նյութը ավելացվում է, սովորաբար շերտ առ շերտ: | |
3D տպագրություն. 3D տպագրություն կամ հավելանյութերի արտադրություն ՝ CAD մոդելի կամ թվային 3D մոդելի եռաչափ օբյեկտի կառուցում է: «3D տպագրություն» տերմինը կարող է վերաբերել մի շարք գործընթացների, երբ նյութը ավանդադրվում է, միանում կամ ամրանում է համակարգչային հսկողության ներքո `ստեղծելով եռաչափ օբյեկտ, որի հետ միասին նյութը ավելացվում է, սովորաբար շերտ առ շերտ: | |
3D տպագրություն. 3D տպագրություն կամ հավելանյութերի արտադրություն ՝ CAD մոդելի կամ թվային 3D մոդելի եռաչափ օբյեկտի կառուցում է: «3D տպագրություն» տերմինը կարող է վերաբերել մի շարք գործընթացների, երբ նյութը ավանդադրվում է, միանում կամ ամրանում է համակարգչային հսկողության ներքո `ստեղծելով եռաչափ օբյեկտ, որի հետ միասին նյութը ավելացվում է, սովորաբար շերտ առ շերտ: | |
3D պրոյեկտում: 3D պրոյեկցիան նախագծման տեխնիկա է, որն օգտագործվում է երկչափ (2D) մակերեսի վրա եռաչափ (3D) օբյեկտ ցուցադրելու համար: Այս կանխատեսումները ապավինում են տեսողական հեռանկարի և կողմերի վերլուծությանը ՝ ավելի պարզ հարթության վրա հնարավորությունը դիտելու համար բարդ օբյեկտ նախագծելու համար: 2D երկրաչափությունը 3D- ին ընդլայնելու այս գաղափարը յուրացրել է Ալեքսանդրիացի հերոնը առաջին դարում: Հերոնին կարելի էր անվանել 3D- ի հայր: 3D պրոյեկցիան համակարգչային գրաֆիկայի համար հեղուկի հոսքերը մոդելավորող հայեցակարգի հիմքն է ՝ իրատեսական էֆեկտներ ընդօրինակելու համար: Հայեցակարգը ներմուծելու մեջ է վերագրվում Lucas Films- ի ILM խումբը: 1982 թ.-ին կինոնկարի ֆայլի համար ստեղծված բոլոր թվային համակարգիչներից առաջինը հաջորդականությունն էր. «Աստղային ճանապարհ II. Խանի ցասումը»: Այս հասկացության հետ կապված 1984 թ. Արտոնագիր է գրել Ուիլյամ Է Մասթերսը, «Համակարգչային ավտոմատացված արտադրական գործընթաց և համակարգ» US4665492A, օգտագործելով զանգվածային մասնիկներ գավաթ պատրաստելու համար: Մասնիկների նստեցման գործընթացը 3D տպագրության մեկ տեխնոլոգիա է: | |
Սպիտակուցի երրորդային կառուցվածք. Սպիտակուցի երրորդային կառուցվածքը սպիտակուցի եռաչափ ձև է: Երրորդային կառուցվածքը կունենա մեկ պոլիպեպտիդային շղթայի «ողնաշար» ՝ մեկ կամ մի քանի սպիտակուցային երկրորդային կառուցվածքներով ՝ սպիտակուցային տիրույթներով: Ամինաթթվի կողմնային շղթաները կարող են փոխազդել և կապվել մի շարք եղանակներով: Հատուկ սպիտակուցի ներսում կողմնային շղթաների փոխազդեցություններն ու կապերը որոշում են դրա երրորդական կառուցվածքը: Սպիտակուցի երրորդային կառուցվածքը որոշվում է նրա ատոմային կոորդինատներով: Այս կոորդինատները կարող են վերաբերել կա՛մ սպիտակուցի տիրույթին, կա՛մ ամբողջ երրորդային կառուցվածքին: Մի շարք երրորդական կառույցներ կարող են ծալվել չորրորդական կառույցի մեջ: | |
3D վերակառուցում: Համակարգչային տեսողության և համակարգչային գրաֆիկայի մեջ 3D վերակառուցումը իրական առարկաների ձևն ու տեսքը որսալու գործընթաց է: Այս գործընթացը կարող է իրականացվել կամ ակտիվ կամ պասիվ մեթոդներով: Եթե մոդելին թույլատրվում է ժամանակին փոխել իր ձևը, ապա այն նշվում է որպես ոչ կոշտ կամ տարածական-ժամանակային վերակառուցում: | |
3D վերակառուցում բազմաթիվ պատկերներից. Բազմաթիվ պատկերներից եռաչափ վերականգնումը եռաչափ մոդելների ստեղծումն է մի շարք պատկերներից: Դա 3D տեսարաններից 2D պատկերներ ստանալու հակառակ գործընթացն է: | |
3D մատուցում. 3D մատուցումը համակարգչում 3D մոդելները 2D պատկերների վերափոխելու 3D համակարգչային գրաֆիկական գործընթաց է: 3D մատուցումները կարող են ներառել ֆոտոռեալիստական էֆեկտներ կամ ոչ ֆոտոռեալիստական ոճեր: | |
3D սկանավորում: 3D սկանավորումն իրական աշխարհի օբյեկտի կամ միջավայրի վերլուծության գործընթաց է `դրա ձևի և, հնարավոր է, արտաքին տեսքի վերաբերյալ տվյալներ հավաքելու համար: Հավաքված տվյալներն այնուհետև կարող են օգտագործվել թվային 3D մոդելներ կառուցելու համար: | |
3D սկանավորում: 3D սկանավորումն իրական աշխարհի օբյեկտի կամ միջավայրի վերլուծության գործընթաց է `դրա ձևի և, հնարավոր է, արտաքին տեսքի վերաբերյալ տվյալներ հավաքելու համար: Հավաքված տվյալներն այնուհետև կարող են օգտագործվել թվային 3D մոդելներ կառուցելու համար: | |
3D աուդիո էֆեկտ: 3D աուդիո էֆեկտները ձայնային էֆեկտների խումբ են, որոնք շահարկում են ստերեո բարձրախոսների, շրջապատող ձայնային բարձրախոսների, բարձրախոսների զանգվածների կամ ականջակալների կողմից արտադրված ձայնը: Սա հաճախ ներառում է ձայնային աղբյուրների վիրտուալ տեղադրում ցանկացած վայրում ՝ ծավալային տարածքում, ներառյալ ունկնդրի ետևում, վերևում կամ ներքևում: | |
Եռաչափ տարածություն: Եռաչափ տարածությունը երկրաչափական պարամետր է, որի ընթացքում անհրաժեշտ է երեք արժեք ՝ տարրի դիրքը որոշելու համար: Սա հարթություն հասկացության ոչ ֆորմալ իմաստն է: | |
3D սկանավորում: 3D սկանավորումն իրական աշխարհի օբյեկտի կամ միջավայրի վերլուծության գործընթաց է `դրա ձևի և, հնարավոր է, արտաքին տեսքի վերաբերյալ տվյալներ հավաքելու համար: Հավաքված տվյալներն այնուհետև կարող են օգտագործվել թվային 3D մոդելներ կառուցելու համար: | |
3D հեռուստատեսություն. 3D հեռուստատեսությունը ( 3DTV ) հեռուստատեսություն է, որը հեռուստադիտողին փոխանցում է խորության ընկալումը `կիրառելով այնպիսի տեխնիկա, ինչպիսիք են ստերեոսկոպիկ էկրանը, բազմադիտման էկրանը, 2D գումարած խորությունը կամ 3D ցուցադրման ցանկացած այլ ձև: Modernամանակակից 3D հեռուստացույցների մեծ մասը օգտագործում է ակտիվ փակոցային 3D համակարգ կամ բևեռացված 3D համակարգ, իսկ ոմանք էլ ինքնաստերերոսկոպիկ են ՝ առանց ակնոցների անհրաժեշտության: 2019 թվականի դրությամբ 3D հեռուստացույցների և ծառայությունների մեծ մասն այլևս հասանելի չէ: | |
Բազմացնել սարքը. Բազմաֆունկցիոնալ սարքը , բազմապարանոց MOSFET- ը կամ բազմապարանոց դաշտային էֆեկտով տրանզիստորը ( MuGFET ) վերաբերում է մետաղ-օքսիդ-կիսահաղորդչային դաշտային էֆեկտ ունեցող տրանզիստորին (MOSFET), որը մեկից ավելի դարպաս է պարունակում մեկ սարքի մեջ: Բազմաթիվ դարպասները կարող են կառավարվել մեկ դարպասի էլեկտրոդի միջոցով, որտեղ բազմաթիվ դարպասի մակերեսները էլեկտրականորեն գործում են որպես մեկ դարպաս, կամ անկախ դարպասի էլեկտրոդներով: Բազմակողմանի սարքը, որն օգտագործում է անկախ դարպասի էլեկտրոդներ, երբեմն կոչվում է բազմակի անկախ դարպասի դաշտային էֆեկտ ունեցող տրանզիստոր ( MIGFET ): Առավել լայնորեն օգտագործվող բազմապարանոց սարքերը FinFET- ն ու GAAFET- ն են, որոնք ոչ հարթ տրանզիստորներ են կամ 3D տրանզիստորներ : | |
3D վիդեո խաղ: 3D տեսախաղը կարող է վերաբերել.
| |
Իրադարձություն Eventing- ը ձիասպորտի միջոցառում է, երբ մեկ ձի և ձիավոր միավորում և մրցում են այլ մրցակիցների հետ ` դահլիճի , խաչաձևի և ցատկելու երեք առարկաներից: Այս իրադարձությունն իր արմատներն ունի հեծելազորի համապարփակ փորձարկումից, որը պահանջում էր վարել մի քանի տեսակի ձիավարություն: Մրցույթը կարող է անցկացվել որպես մեկօրյա իրադարձություն ( ODE ), որտեղ բոլոր երեք միջոցառումներն ավարտվում են մեկ օրվա ընթացքում կամ եռօրյա ( 3DE ), որն առավել հաճախ այժմ անցնում է չորս օրվա ընթացքում, իսկ առաջին երկու մարզաձեւերում ՝ օրեր, որին հաջորդում է հաջորդ օրը խաչմերուկը, իսկ հետո վերջին օրը ցույց տվեք հակառակ հերթականությամբ ցատկել: Իրադարձությունները նախկինում հայտնի էին որպես Համակցված ուսուցում , և անունը պահպանվում է շատ ավելի փոքր կազմակերպություններում: «Համակցված ուսուցում» տերմինը երբեմն շփոթվում է «Համակցված փորձարկում» հասկացության հետ, որը վերաբերում է ընդամենը երկու փուլերի ՝ առավելապես հագնվելու և ցատկելու ցատկման համադրությանը: | |
Եռօրյա վեպերի մրցույթ: « Վեպ» եռօրյա մրցույթը Կանադայի ամենամյա գրական մրցույթ է, որն անցկացվում է յուրաքանչյուր տարվա սեպտեմբերին: Մրցույթը, որին կարող են մասնակցել գրողներ աշխարհի ցանկացած կետից, դիմորդներին երեք օր է տալիս վեպ գրելու համար: Գրողներին թույլատրվում է նախապես պլանավորել և նախանշել իրենց վեպը, բայց փաստացի գրումը չի կարող սկսվել մինչև մրցույթի բացման օրը, որն ավանդաբար նշվում է Աշխատանքի օրվա հանգստյան օրերին: | |
3-Deazaneplanocin A: 3-Deazaneplanocin A- ն դեղ է, որը գործում է և՛ որպես S –adenosylhomocysteine սինթեզի արգելակիչ, և՛ որպես histone methyltransferase EZH2 արգելակիչ: Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ այն ունի in vitro տարբեր ուռուցքային բջջային գծերի բազմազանության դեմ: | |
Homestar Runner: Homestar Runner- ը ամերիկյան Flash- անիմացիոն սյուրռեալիստական կատակերգական վեբ-շարք է, որը ստեղծվել է Mike- ի և Matt Chapman- ի կողմից, որը հայտնի է նաև որպես The Brothers Chaps: Այն խառնվում է սյուրռեալիստական հումորը, ինքնախաղարտությունը և հիշատակումները 1930-ականների, 1950-ականների, 1960-ականների, 1970-ականների, 1980-ականների, 1990-ականների և 2000-ականների սկզբի փոփ մշակույթի, մասնավորապես տեսախաղերի, դասական հեռուստատեսության և սիրված երաժշտության մասին: | |
3-դեհիդրոկառնիտին. 3-դեհիդրոկառնիտինը կարնիտինի արտադրության միջանկյալ մասն է: | |
3-դեհիդրոկինային թթու. 3-դեհիդրոքինաթթուն ( DHQ ) շիկիմիտ ուղու առաջին կարբոցիկլիկ միջանկյալն է: Այն ստեղծվում է 3-դեօքսիարաբինոհեպտուլոսոնատ 7-ֆոսֆատից `7-ածխածնային ուլոնաթթվից, DHQ սինթազի ֆերմենտի կողմից: Օղակի փակման մեխանիզմը բարդ է, բայց ներառում է ալդոլի խտացում C-2 և C-7 կետերում: | |
3-դեհիդրոշիկիմիկ թթու. 3-դեհիդրոշիկիմիկ թթուն քիմիական միացություն է, որը կապված է շիկիմաթթվի հետ: 3-DHS- ը մեծ քանակությամբ մատչելի է շիկիմաթթու ուղու նախագծման միջոցով: | |
3-դեհիդրոշիկիմիկ թթու. 3-դեհիդրոշիկիմիկ թթուն քիմիական միացություն է, որը կապված է շիկիմաթթվի հետ: 3-DHS- ը մեծ քանակությամբ մատչելի է շիկիմաթթու ուղու նախագծման միջոցով: | |
Allylestrenol: Allylestrenol- ը , որը վաճառվում է Gestanin և Turinal ապրանքանիշերի ներքո, պրոգեստինային դեղ է, որն օգտագործվում է կրկնվող և սպառնացող վիժումը բուժելու և հղի կանանց վաղաժամ ծննդաբերությունը կանխելու համար: Այնուամենայնիվ, բացառությամբ պրոգեստերոնի ապացուցված անբավարարության դեպքերի, դրա օգտագործումը նման նպատակների համար այլևս խորհուրդ չի տրվում: Այն օգտագործվում է նաև Japanապոնիայում տղամարդկանց շրջանում շագանակագեղձի բարորակ հիպերպլազիայի (ԲՇ) բուժման համար: Դեղամիջոցն օգտագործվում է միայնակ և չի կազմվում էստրոգենի հետ համատեղ: Այն վերցվում է բերանից: | |
3-Դեմոն: 3-Demon- ը MS-DOS- ի համար մետաղալարով լաբիրինթոս խաղ է `հիմնված Pac-Man- ի վրա : Այն թողարկվել է PC Research- ի կողմից 1983 թ.-ին ՝ որպես համատեղ ծրագրեր: | |
3-դեօքսի-2-օկտուլոսոնիդազ. 3-դեօքսի-2-օկտուլոսոնիդազը ֆերմենտ է `համակարգված անվանումով պարկուճ-պոլիսախարիդ 3-դեզօքսի-Դ-մաննո-2-օկտուլոսոնոհիդրոազ : Այս ֆերմենտը կատալիզացնում է հետևյալ քիմիական ռեակցիան
| |
3-Deoxy-D-arabino-heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ: 3-Deoxy- D - arabino -heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ (DAHP) հանդիսանում է 7-ածխածնի ulonic թթու. Այս միացությունը հայտնաբերված է շիկիմաթթվի կենսասինթեզի ճանապարհում և միջանկյալ է անուշաբույր ամինաթթուների արտադրության մեջ: | |
3-Deoxy-D-arabino-heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ: 3-Deoxy- D - arabino -heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ (DAHP) հանդիսանում է 7-ածխածնի ulonic թթու. Այս միացությունը հայտնաբերված է շիկիմաթթվի կենսասինթեզի ճանապարհում և միջանկյալ է անուշաբույր ամինաթթուների արտադրության մեջ: | |
3-Deoxy-D-arabino-heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ: 3-Deoxy- D - arabino -heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ (DAHP) հանդիսանում է 7-ածխածնի ulonic թթու. Այս միացությունը հայտնաբերված է շիկիմաթթվի կենսասինթեզի ճանապարհում և միջանկյալ է անուշաբույր ամինաթթուների արտադրության մեջ: | |
3-Deoxy-D-arabino-heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ: 3-Deoxy- D - arabino -heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ (DAHP) հանդիսանում է 7-ածխածնի ulonic թթու. Այս միացությունը հայտնաբերված է շիկիմաթթվի կենսասինթեզի ճանապարհում և միջանկյալ է անուշաբույր ամինաթթուների արտադրության մեջ: | |
3-Deoxy-D-arabino-heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ: 3-Deoxy- D - arabino -heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ (DAHP) հանդիսանում է 7-ածխածնի ulonic թթու. Այս միացությունը հայտնաբերված է շիկիմաթթվի կենսասինթեզի ճանապարհում և միջանկյալ է անուշաբույր ամինաթթուների արտադրության մեջ: | |
3-Deoxy-D-arabino-heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ: 3-Deoxy- D - arabino -heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ (DAHP) հանդիսանում է 7-ածխածնի ulonic թթու. Այս միացությունը հայտնաբերված է շիկիմաթթվի կենսասինթեզի ճանապարհում և միջանկյալ է անուշաբույր ամինաթթուների արտադրության մեջ: | |
3-Deoxy-D-manno-oct-2-ulosonic թթու: 3-Deoxy- d - manno- oct-2-ulosonic թթու 2-ketooctose- ի ulosonic թթու է, որն օգտագործվում է մանրէների կողմից լիպոպոլիսախարիդների սինթեզում: D - manno նախածանցը ցույց է տալիս, որ չորս քիրական կենտրոններն ունեն նույն կազմաձևը, ինչ d- mannose- ը: | |
3-դեզօքսիդ-Դ-մաննո-օկտուլոզոնաթթու կինազ. 3-դեզօքսի-Դ-մաննո-օկտուլոզոնաթթու կինազը ֆերմենտ է ՝ ATP համակարգված անվանումով . (KDO) - լիպիդային IVA 3-դեօքսի-ալֆա-Դ-մաննո-օկտ-2-ուլոպիրանոզ 4-ֆոսֆոտրրանսֆերազ : Այս ֆերմենտը կատալիզացնում է հետևյալ քիմիական ռեակցիան
| |
3-դեզօքսիդ-Դ-պենտուլոզոնաթթու ալդոլազ. 3-Deoxy-D-pentulosonic թթու ալդոլազը կարող է վերաբերել.
| |
3-Deoxy-D-arabino-heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ: 3-Deoxy- D - arabino -heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ (DAHP) հանդիսանում է 7-ածխածնի ulonic թթու. Այս միացությունը հայտնաբերված է շիկիմաթթվի կենսասինթեզի ճանապարհում և միջանկյալ է անուշաբույր ամինաթթուների արտադրության մեջ: | |
Cordycepin: Cordycepin, կամ 3'-deoxyadenosine, մի ածանցյալ է nucleoside Adenosine տարբերվող վերջինս է նրանով, որ hydroxy խմբի 3 «պաշտոնում իր Ribose կես մաս. Այն սկզբում արդյունահանվում էր Cordyceps militaris բորբոսից, բայց այժմ կարող է արտադրվել սինթետիկ: Այն նաեւ հայտնաբերվել է այլ Cordyceps տեսակների, ինչպես նաեւ Ophiocordyceps sinensis: | |
3-դեզօքսիանթոցիանիդին. 3-դեօքսյանթոցիանիդինները և դրանց գլիկոզիդները մոլեկուլներ են `անտոցիանիդինների ողնաշարով, որոնք չունեն հիդրօքսիլ խումբ` C օղակի 3-րդ դիրքում: Այս նոմենկլատուրան այն հակադարձն է, որը սովորաբար օգտագործվում է ֆլավոնոիդներում, որտեղ ենթադրվում է, որ հիդրօքսիխային խումբը բացակայում է, եթե դա նշված չէ, օրինակ ՝ flavan-3-ol, flavan-4-ol, flavan-3,4-ol և flavonol , | |
3-Deoxy-D-arabino-heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ: 3-Deoxy- D - arabino -heptulosonic թթու 7-ֆոսֆատ (DAHP) հանդիսանում է 7-ածխածնի ulonic թթու. Այս միացությունը հայտնաբերված է շիկիմաթթվի կենսասինթեզի ճանապարհում և միջանկյալ է անուշաբույր ամինաթթուների արտադրության մեջ: | |
3-դեզօքսիգլուկոզոն. 3-Deoxyglucosone- ը ( 3DG ) շաքար է, որն աչքի է ընկնում , քանի որ այն շաքարախտի ցուցիչ է: 3DG- ն արձագանքում է սպիտակուցի հետ և առաջացնում գլիկացիայի առաջատար վերջնական արտադրանքներ (ԱԹՍ), որոնք նպաստում են այնպիսի հիվանդությունների, ինչպիսիք են շաքարախտի անոթային բարդությունները, աթերոսկլերոզը, հիպերտոնիան, Ալցհայմերի հիվանդությունը, բորբոքումները և ծերացումը: | |
Luteoforol: Luteoforol- ը քիմիական միացություն է, որը պատկանում է flavan-4-ol դասի ֆլավոնոիդներին: | |
5-DBFPV: 5-DBFPV- ը կատինոն դասի խթանիչ է, որը առցանց վաճառվել է որպես դիզայներական դեղամիջոց: Դա MDPV- ի անալոգ է, որտեղ մեթիլենդիօքսիֆենիլային խումբը փոխարինվել է դիհիդրոբենզոֆուրանով: | |
Եռաչափ տարածություն: Եռաչափ տարածությունը երկրաչափական պարամետր է, որի ընթացքում անհրաժեշտ է երեք արժեք ՝ տարրի դիրքը որոշելու համար: Սա հարթություն հասկացության ոչ ֆորմալ իմաստն է: | |
Եռաչափ համապատասխանեցում: Գրաֆիկայի տեսության մաթեմատիկական կարգապահությունում 3-չափ համընկնումը երկկողմանի համապատասխանեցման ընդհանրացում է 3-մասանի հիպերագրերի: Ամենամեծ եռաչափ համընկնումը գտնելը հաշվարկային բարդության տեսության NP- կոշտ խնդիրն է: | |
Եռաչափ որձաքար ֆենոլիկ: Եռաչափ որձաքար ֆենոլիկը ( 3DQP ) ֆենոլային հիմքով նյութ է, որը բաղկացած է քվարցային կտորի նյութից ՝ ներծծված ֆենոլային խեժով և տաք սեղմվածով: Երբ բուժվում է, 3DQP- ը կարող է մշակվել նույն կերպ, ինչպես մետաղները և կոշտ է և դիմացկուն է հրդեհից: 3DQP- ն օգտագործվում է միջուկային զենքի մուտքի նոր ավտոմեքենաների (RV) արտադրության համար: | |
3D ֆիլմ: 3D ֆիլմերը շարժական նկարներ են, որոնք ստեղծվել են եռաչափ կայունության պատրանք տալու համար, սովորաբար ՝ հատուկ դիտող սարքերի օգնությամբ: Դրանք ինչ-որ ձևով գոյություն ունեն 1915 թվականից ի վեր, բայց մեծ մասամբ տեղափոխվել էին շարժապատկերների արդյունաբերության մի տեղ ՝ 3D ֆիլմ ֆիլմ արտադրելու և ցուցադրելու համար պահանջվող ծախսատար ապարատային և գործընթացների և ստանդարտացված ձևաչափի բացակայության համար բոլոր հատվածների համար: զվարճանքի բիզնես: Այնուամենայնիվ, 1950-ականներին ամերիկյան կինեմատոգրաֆում ակնհայտորեն ցուցադրվեցին 3D ֆիլմեր, որոնք հետագայում համաշխարհային վերածնունդ ապրեցին 1980-90-ականներին `IMAX բարձրակարգ թատրոնների և Դիսնեյի թեմաներով վայրերի ղեկավարմամբ: 3D ֆիլմերը դարձավ ավելի հաջողակ ողջ 2000s, peaking հետ հաջողության 3D շնորհանդեսներ Անձնանշան 2009 թվականի դեկտեմբերին, որից հետո 3D ֆիլմերը կրկին նվազել է ժողովրդականությունը. Որոշ ռեժիսորներ նաև ավելի փորձնական մոտեցումներ են ցուցաբերել 3D կինոնկարների նկատմամբ, որոնցից հատկապես նշանավոր հեղինակ Jeanան-Լյուկ Գոդարն է իր « bտեսություն լեզվից» ֆիլմում: | |
3-դիմեթիլամինոակրոլին. 3-դիմեթիլամինոակրոլինը օրգանական միացություն է ՝ Me 2 NC (H) = CHCHO բանաձեւով: Դա գունատ դեղին ջրի մեջ լուծվող հեղուկ է: Բաղադրությունը ունի մի շարք օգտակար և անսովոր հատկություններ, օրինակ `այն« մկների մոտ մորֆինի հիպնոզացնող ազդեցության հակադարձում է առաջացնում »և« խթանիչ ազդեցություն է ունենում մարդկանց մոտ »: | |
3-D Thunder Ceptor II: 3-D Thunder Ceptor II սա 3D հրաձիգ արկադային խաղ է, որը թողարկվել է Namco- ի կողմից 1986 թ.-ին: Ինչպես անունն է հուշում, դա Thunder Ceptor- ի դրանց շարունակությունն է և աշխատում է նույն հատուկ սարքավորման վրա, ինչը նշանակում է, որ այն հավասարվեց իր նախորդին, ինչպես Namco- ի ամենահզոր 8-բիթանոց խաղին: | |
3E: 3E կամ 3-E կարող են վերաբերել.
| |
IEC 60320: IEC 60320 Կենցաղային և համանման ընդհանուր նպատակների համար կենցաղային կցորդիչները ստանդարտների ամբողջություն են միջազգային էլեկտրատեխնիկական հանձնաժողովի (IEC) կողմից, որոնք սահմանում են ոչ փական միակցիչներ էլեկտրական էլեկտրալարերի լարերը 250 Վտ-ից ոչ ավելի էլեկտրական սարքերին էլեկտրական սարքերին միացնելու և անվանական հոսանքը չգերազանցող էլեկտրական սարքերին միացնելու համար: 16 A. Միակցիչի տարբեր տեսակներ նշված են ընթացիկ, ջերմաստիճանի և հողակցման պահանջների տարբեր համակցությունների համար: Ի տարբերություն IEC 60309 միակցիչների, դրանք կոդավորված չեն լարման համար; օգտվողները պետք է ապահովեն, որ սարքավորումների լարման աստիճանը համատեղելի լինի ցանցի մատակարարման հետ: Ստանդարտը օգտագործում է կցորդիչ տերմինը `էլեկտրական լարերի և էլեկտրական սարքերի մեջ ներմուծված ելքերի և ելքերի միակցիչները ներառելու համար: | |
3-Epi-6-deoxocathasterone 23-monooxygenase: 3-Epi-6-deoxocathasterone 23-monooxygenase (EC 1.14.13.112 , cytochrome P450 90C1 , CYP90D1 , CYP90C1 ) ֆերմենտ է ՝ 3-epi-6-deoxocathasterone, NADPH ՝ թթվածնի օքսիդորեդուկտազային համակարգ (C-23-) Այս ֆերմենտը կատալիզացնում է հետևյալ քիմիական ռեակցիան
| |
3-էթիլ-3-պենտանոլ. 3-էթիլ-3-պենտանոլը , որը հայտնի է նաև որպես 3-էթիլպենտան-3-օլ , երրորդական ալկոհոլ է ՝ C 7 H 16 O մոլեկուլային բանաձևով: | |
3-էթիլֆենոլ: 3-էթիլֆենոլը ֆենոլ է, որը հայտնաբերվել է կանացի փղերի մեզի նմուշներում: | |
3-էթիլ-3-պենտանոլ. 3-էթիլ-3-պենտանոլը , որը հայտնի է նաև որպես 3-էթիլպենտան-3-օլ , երրորդական ալկոհոլ է ՝ C 7 H 16 O մոլեկուլային բանաձևով: | |
3-էթիլպենտան: 3-էթիլպենտանը ( C 7 H 16 ) ճյուղավորված հագեցած ածխաջրածին է: Դա ալկան է և հեպտանի բազմաթիվ կառուցվածքային իզոմերներից մեկը ՝ բաղկացած հինգ ածխածնային շղթայից, որի մեջտեղում առկա է ածխածնի երկու ածխածնային ճյուղ: | |
3-էթիլֆենոլ: 3-էթիլֆենոլը ֆենոլ է, որը հայտնաբերվել է կանացի փղերի մեզի նմուշներում: | |
Ավելորդ -3: Ավելորդ -3 , 3-ավելցուկ կամ 10-ավելցուկ -3 երկուական ծածկագիր, տեղափոխված երկուական կամ Stibitz ծածկագիրը ինքնալրացման երկուական կոդավորված տասնորդական (BCD) կոդ և թվային համակարգ է: Դա կողմնակալ ներկայացուցչություն է: Ավելին -3 ծածկագիրն օգտագործվել է որոշ հին համակարգիչների, ինչպես նաև ՀԴՄ-ների և 1970-ականների ձեռքի շարժական էլեկտրոնային հաշվիչների մեջ, ի թիվս այլ օգտագործման: | |
Ավելորդ -3: Ավելորդ -3 , 3-ավելցուկ կամ 10-ավելցուկ -3 երկուական ծածկագիր, տեղափոխված երկուական կամ Stibitz ծածկագիրը ինքնալրացման երկուական կոդավորված տասնորդական (BCD) կոդ և թվային համակարգ է: Դա կողմնակալ ներկայացուցչություն է: Ավելին -3 ծածկագիրն օգտագործվել է որոշ հին համակարգիչների, ինչպես նաև ՀԴՄ-ների և 1970-ականների ձեռքի շարժական էլեկտրոնային հաշվիչների մեջ, ի թիվս այլ օգտագործման: | |
Մոխրագույն ծածկագիր. Արտացոլված երկուական ծածկագիրը ( RBC ), որը հայտնի է ինչպես Ֆրենկ Գրեյից հետո, արտացոլված երկուական ( RB ) կամ Մոխրագույն ծածկագիրը , երկուական թվային համակարգի կարգավորում է այնպես, որ երկու հաջորդական արժեքները տարբերվում են միայն մեկ բիթից: | |
Իլինոյս – Ինդիանա – Այովա լիգա: Իլինոյս – Ինդիանա – Այովա լիգան անչափահաս լիգայի բեյսբոլի կազմակերպություն էր, որը գործում էր ավելի քան 60 տարի ՝ հիմնականում այդ երեք նահանգներում: Լիգան սկսեց խաղալ 1901 թվականին և լուծարվեց 1961 մրցաշրջանից հետո: Այն ժողովրդականորեն հայտնի էր որպես Երեք I լիգա, իսկ երբեմն կատակով ՝ Երեք աչքերի լիգա : | |
3F: 3F կամ 3-F կարող են վերաբերել.
| |
3-ֆտորոֆամֆետամին. 3-ֆտորոամֆետամինը ամֆետամինների ընտանիքի խթանիչ դեղ է, որը հանդես է գալիս որպես մոնոամինի արտանետող նյութ ՝ մետամֆետամինի նման հզորությամբ, բայց ավելի շատ ընտրողականություն դոպամինի և նոռեպինֆրինի արտանետման համար սերոտոնինի նկատմամբ: Այն ինքնուրույն կառավարվում է մկների կողմից ՝ նման չափով հարակից դեղերի հետ, ինչպիսիք են 4-ֆտորոամֆետամինը և 3-մեթիլամֆետամինը: | |
3-ֆտորոմետամֆետամին. 3-Fluoromethamphetamine ( 3-FMA ) - ը խթանող դեղ է ամֆետամինի դասից, որը վաճառվել է առցանց ՝ որպես դիզայներական դեղամիջոց: | |
3-ֆտորոմեթխաթինոն. 3-Fluoromethcathinone- ը ֆենետիլամինի, ամֆետամինի և կաթինոնի դասերի քիմիական միացություն է, որը վաճառվել է առցանց ՝ որպես դիզայներական դեղամիջոց: Դա ֆլեֆդրոնի (4-ֆտորոմեթխաթինոն) կառուցվածքային իզոմեր է: | |
3-ֆտորֆենմետրազին. 3-ֆտորֆենմետրազինը ֆենիմորֆոլինի վրա հիմնված ֆենմետրազինի խթանիչ և ֆտորացված անալոգն է, որը վաճառվել է առցանց ՝ որպես դիզայներական դեղամիջոց: | |
Պատրիկ Քենիսոն. Պատրիկ Քենիսոնը ամերիկացի ռոք երաժիշտ է: Նա հիմնադրել է The Union Underground- ը, ով նվագել է Ozzfest 2001-ին, և թողարկել է An Education in Rebellion ալբոմը , որը վաճառվել է 350,000 օրինակով: Union Underground- ը բաժանվեց երաժշտական տարբերությունների պատճառով Քենիսոնի հետ, որը ստեղծեց նոր խումբ 3-Faced Marty O'Brien- ի հետ: | |
3 Դեմքով Էլվա: 3 Faced Elva- ն թայվանական Mandopop նկարիչ Էլվա Հսիաոյի իններորդ մանդարինյան ստուդիական ալբոմն է: Այն թողարկվել է 2008 թվականի հունիսի 15-ին EMI Music Taiwan- ի և EMI Music Taiwan վերադառնալուց ի վեր նրա առաջին ալբոմի կողմից: Նախնական պատվերի համար այն հասանելի էր 2008 թվականի հունիսի 2-ից: | |
3-ֆտորոմեթխաթինոն. 3-Fluoromethcathinone- ը ֆենետիլամինի, ամֆետամինի և կաթինոնի դասերի քիմիական միացություն է, որը վաճառվել է առցանց ՝ որպես դիզայներական դեղամիջոց: Դա ֆլեֆդրոնի (4-ֆտորոմեթխաթինոն) կառուցվածքային իզոմեր է: | |
3-ֆտորոֆամֆետամին. 3-ֆտորոամֆետամինը ամֆետամինների ընտանիքի խթանիչ դեղ է, որը հանդես է գալիս որպես մոնոամինի արտանետող նյութ ՝ մետամֆետամինի նման հզորությամբ, բայց ավելի շատ ընտրողականություն դոպամինի և նոռեպինֆրինի արտանետման համար սերոտոնինի նկատմամբ: Այն ինքնուրույն կառավարվում է մկների կողմից ՝ նման չափով հարակից դեղերի հետ, ինչպիսիք են 4-ֆտորոամֆետամինը և 3-մեթիլամֆետամինը: | |
3-ֆտորբենզոիկ թթու. 3-ֆտորոբենզոիկ թթունը օրգանական միացություն է ՝ C 7 H 5 FO 2 բանաձեւով: Դա ֆտորոբենզոիկ թթվի մետա- ձևն է: Դրա կոնյուգատային հիմքը 3-ֆտորոբենզոատ է: Բաղադրությունը գրգռիչ է: Դրա թթվայնությունը (pKa) ավելի ցածր է, քան օրթո ձևը (2-ֆտորոբենզոիկ թթու), բայց ավելի բարձր է, քան para ձևից (4-ֆտորոբենզոիկ թթու): Այն օգտագործվել է տարբեր գիտական կիրառություններում: | |
3-ֆտորաթթամֆետամին: 3-ֆտորոէթամֆետամինը ( 3-FEA ) ամֆետամինի դասի խթանիչ դեղ է, որը գործում է որպես մոնոամինային նեյրոհաղորդիչների ՝ նոռեպինեֆրինի , դոպամինի և սերոտոնինի ազատող միջոց: | |
3-ֆտորոմետամֆետամին. 3-Fluoromethamphetamine ( 3-FMA ) - ը խթանող դեղ է ամֆետամինի դասից, որը վաճառվել է առցանց ՝ որպես դիզայներական դեղամիջոց: |
Saturday, January 30, 2021
The 3-D Battles of WorldRunner, The 3-D Battles of WorldRunner, The 3-D Battles of WorldRunner
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Authoritarian socialism, Conservatism, Conservatism
Ավտորիտար սոցիալիզմ Ավտորիտար սոցիալիզմը կամ վերևից սոցիալիզմը տնտեսական և քաղաքական համակարգ է, որը սատարում է սոցիալիստական տնտես...
-
Paranthropus boisei: Paranthropus boisei- ը australopithecine- ի տեսակ է Արևմտյան Աֆրիկայի վաղ պլեյստոցենից մոտ 2.3-ից 1.34 կամ 1 միլի...
No comments:
Post a Comment